Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei jeg er ei 18 år gammel jente som debuterte seksuelt for ca 15 mnd. siden. Jeg har hatt fast følge siden og er nå samboer. Har hatt det helt greit seksuelt, får også orgasme en gang i blant. Det hele begynte i grunnen for ca.5 mnd siden da begynte det å bli vondt vær gang vi har samleie, det er nesten som om det er grodd igjen og du må bryte jomfruhinna hver gang. det blir sårt og jeg får en intens svie etterpå. det føles også som om penis gnager på noe inni meg som om noe har forflyttet seg eller dettet ned. Har ikke hatt noen av disse problemene før, og gruer meg i grunnen til hvert samleie så det blir jo ikke så mange og jeg føler da at jeg ikke strekker til.

Håper på hjelpsome svar

Med vennlig hilsen Siw

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/15564-smerte-ved-samleie/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...