Gå til innhold

Jeg er involvert i en gift mann

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har inntrykk av at jeg (i andres øyne) har gått i den klassiske fella: Jeg har innledet et forhold til en gift mann...

Han har valgt å fortsatt være gift med sin kone nr. to til tross for at hun er litt psykisk ustabil. Jeg begynner å lure på om han noensinne vil forlate henne (hun var utro mot han), og jeg har ingen illusjoner om at han i så fall gjør det for meg.

Hun har selv sagt at hun ikke vil bo sammen med han mer.

Men jeg er redd for å miste ham. Og jeg er like redd for å bli avhengig av ham.

Er det noen som har vært i samme situasjon? For mange av dere må jeg vel fortone meg som den store stygge ulven...

Skrevet

Trenger ikke gi deg noen skyllebøtte, men har du tenkt på følgende:

Han har tydeligvis ingen skrupler med å være utro mot sin kone. Hvis han da valgte å gå fra henne, og det skulle bli dere to, hvordan kunne du da stolt på denne mannen?

Gjest engebregt
Skrevet

En utro mann vil alltid si at kona er ustabil eller utro. Den dumme elskerinnen vil alltid finne grunner til å tro det, fordi hun trenger å tro det for å slippe å se på sider ved seg selv som er skremmende.

Skrevet

En utro mann vil alltid si at kona er ustabil eller utro. Den dumme elskerinnen vil alltid finne grunner til å tro det, fordi hun trenger å tro det for å slippe å se på sider ved seg selv som er skremmende.

Ja, ja.

Den dumme elskerinna her slumper imidlertid å kjenne den psykisk ustabile kona til sin elsker...

Skrevet

Du lager bare vanskeligheter for deg selv med å involvere deg med en gift mann. Trekk deg mens du kan.

Hvis du ikke klarer det, får du kose deg så lenge det varer.

Skrevet

"For mange av dere må jeg vel fortone meg som den store stygge ulven.."

På ingen måte - heller stusselig enn stygg.

Skrevet

Ja, ja.

Den dumme elskerinna her slumper imidlertid å kjenne den psykisk ustabile kona til sin elsker...

Det gjør det hele bare ennå mer patetisk!

Gjest Ynkelig
Skrevet

Ja, ja.

Desto verre ! Har du selvrespekt igjen, eller har du aldri hatt noen ?

Gjest mor i juni
Skrevet

Hva er så flott med en utro mann? For det er jo det han er. Er det en kvalitet du setter høyt?

Skrevet

Han har valgt å være gift med kone nr.2,til tross for at hun er litt psykisk ustabil.

Synes ikke alle utro menn det om sine koner, når de snakker til sine elskerinner?

De må jo ha en unnskyldning for å være utro. Rettferdiggjøre det overfor sin elskerinne.

Han vil vel ikke at du skal tro at han er typen til å være utro,for EGENTLIG er han jo veldig ordentlig,han har bare en veldig "god grunn" liksom stakkars.

Gjest papirtiger
Skrevet

Jeg forstår at du falt for han ja...en mann som bedrar sin psykisk syke kone, rene drømmemannen :)

Skrevet

En stor, stygg ulv synes jeg vel neppe du er, men at du selv ikke synes du fortjener bedre er tragisk.

Skrevet

Ja, for alt jeg vet er det vel du som driver med min mann.

Hva i hel.... gjør du med andres menn? Kan du ikke klare å finne en som er singel??

Skrevet

Drømmemannen ja. Hvis ikke jeg får meg en utro mann får det heller være.

*fordi jeg fortjener det*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...