Gå til innhold

Muselukt endret ved partnerskift

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hadde en partner med markant svettelukt og kroppslukt - det påvirket lukta fra musa, også. Da jeg forlot ham, gikk lukta langsomt tilbake mot det den var før - men jeg synes framdeles den er litt annerledes. Jeg tror dette er snakk om kjemi, ja - og rett og slett - se på dyra - er snakk om gamle måter å "markere" på.

Har du sjekket deg for kjønnssykdommer?

hei du...

Jeg skjønner hva du mener.. Hele dagen etter jeg hadde hatt sex med han forrige jeg var sammen med lukta det veldig der nede. Var så ekkelt å gå sånn liksom. Samme om jeg vasket meg skikkelig og sånn...ingenting hjalp. Jeg er sykdomsfri også... det er bare med han det har blitt sånn

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...