Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har de siste dagene hatt mest svie i underlivet. Har hatt soppinnfeksjon før og har da brukt canestenkur. Men denne gangen klør det ikke noe særlig og det lukter heller ikke,svir bare veldig.

Tidligere har jeg hatt også noen få ganger merket noe hvit småtykk utflod som har kommet ut (og også en gang noe blankt tykk utflod(???)), men det har heller ikke luktet. Har ikke hatt noe av dette på en stund.. bare lurer på om jeg skal satse på å ta en soppinnfeksjonskur (er dette farlig å ta om man IKKE skulle ha det forresten?).

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/155656-soppinnfeksjon-eller/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Heisann...er vel litt sent å svare deg nå. Men jeg så at en hadde svart at det kunne være bakteriell vaginose siden symptomene ligner på sopp, men det er helt feil...Tro meg, hadde du hatt bakteriell vaginose hadde du visst det...det lukter nemlig råtten fisk lang vei. Har selv hatt både bakteriell vaginose og sopp før, og sopp lukter ikke slik. Det at begge deler kan klø og svi er en annen sak, men lukter heelt forskjellig. Ta en tur til gynekolog for sikkerhets skyld...Og forresten, tror jeg ikke det skader om du tar en kur med Canesten hvis du tror du har sopp. Går det ikke over da, bør du gå til legen... Klem fra meg :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/155656-soppinnfeksjon-eller/#findComment-1011499
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...