Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrev tidligere et innlegg her om kjæresten min som hadde vært på kino m sin x kjæreste uten å fortelle meg om det. Han sa han var ute med en kompis. Etter dette har jeg problemer med å stole på han, ennå vi har snakket om det og han sier han aldri skal lure seg selv eller meg på den måten mer... Jeg tenker hele tiden på om dette stemmer, og jeg har begynt å lure på om det han har fortalt meg om brudd og årsaken til brudd mellom han og x kona stemmer. (Ja, en x kone og en x kjæreste) Traff denne mannen på nettet, og når jeg ser på profilen hans der, så er den opprettet over et år før han flyttet fra x kona. Til meg har han sagt at det var kona som hadde en på si over lengere tid.. Nå har jeg alså begynt å tenke at kanskje det ikke var sånn? Er jeg helt på jordet her nå, eller hva? Jeg får ikke ro i meg, og vet ikke om jeg skal spørre han direkte, eller hva.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/155657-det-%C3%A5-stole-p%C3%A5-kj%C3%A6resten/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kvinnelig intuisjon er ikke til å kimse av. Jeg ville ha stolt på det mine sanser fortalte meg. På meg virker fyren som typen som forandrer sannheten etter sitt eget beste. Prøv å stille han noen kontrollspørsmål, så får du se. Alle løgnere vil røpe seg til slutt.

Spør han direkte om alt det du lurer på og betviler ved han. Det nytter ikke å gå rundt grøten. Dessuten er det vanskeligere å lyve noen rett opp i ansiktet når man får et direkte spørsmål. Først når du har fått svar fra han, kan du vurdere om det er verdt å stole på. Jeg ville også fortalt han at omstendighetene nå gjør det vanskelig for deg å stole på han. Se hvordan han stiller seg? kommer han med mange unnskyldninger? Prøver han å legge skyld over på deg? Er forklaringene helt på jordet? Konfornter han med opplysningene du fant på nettet, og spør og grav..

Lykke til!

Spør han direkte om alt det du lurer på og betviler ved han. Det nytter ikke å gå rundt grøten. Dessuten er det vanskeligere å lyve noen rett opp i ansiktet når man får et direkte spørsmål. Først når du har fått svar fra han, kan du vurdere om det er verdt å stole på. Jeg ville også fortalt han at omstendighetene nå gjør det vanskelig for deg å stole på han. Se hvordan han stiller seg? kommer han med mange unnskyldninger? Prøver han å legge skyld over på deg? Er forklaringene helt på jordet? Konfornter han med opplysningene du fant på nettet, og spør og grav..

Lykke til!

Takk for tips og råd! Har fått pratet igjennom det nå. Vi pratet litt om forskjellige ting ang. nettet,og da fortalte han uoppfordret om når han kom seg på nettet for å titte. Det stemte med det jeg hadde sett, så da er det greit, tror jeg.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...