Gå til innhold

Får ikke lov å ha guttevenner av mannen min

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mannen min er heldigvis glad for at jeg har gode venner - uansett kjønn.

På samme måte har han venner av begge kjønn; han er ute med ei venninne akkurat når jeg skriver dette, faktisk. ;o)

Men om jeg aldri hadde fått møte venninnene hans, hadde jeg blitt litt mistenksom. Vi er sammen med hverandres venner, har fester o.l. med begge vennekretser og går ut alene.

Jeg tror dessuten ærlig talt at det er langt mindre sannsynlighet for at han skal rote seg borti ei gammel venninne han kjenner godt, enn feks et tilfeldig kupp på by'n ute med kompiser. Ikke at jeg skjelver av frykt for det siste heller.

Til syvende og sist handler det om å stole på hverandre. Man kan uansett ikke true folk trofaste.

Så lenge det fungerer dere i mellom, så skal jeg selvfølgelig være forsiktig med å si hva dere bør gjøre.

Men personlig ville jeg funnet det svært vanskelig å være i et forhold med så liten tillitt til hverandre.

Ikke minst fordi jeg mener at et forhold også må kunne innebære at den enkelte skal kunne drive med sine egne interesser/hobbyer på egen hånd, i tillegg til felles interesser og aktiviteter.

Og det må nødvendigvis i visse tilfeller kunne innebære at partneren er på "tomannshånd" med andre av motsatt kjønn.

Uten tillitt til hverandre ser jeg ikke hvordan det ville kunne la seg gjennomføre - og fungere.

Så enig, så enig!

Jeg er heldigvis ikke i et forhold hvor noen av oss tror at vi kan betemme over den andre, og det tror jeg virkelig ikke jeg hadde orket heller.

Så dere kan fritt gå ut med hvem dere vil, ha sex med hvem dere vil osv.?

Forstår mannen din godt.Han er en mann og menn tenker neste altig litt sex med sine kvinnelige venner uansett hvordan du vrir og vender på det. Og om ikke du vil så syntes ikke mannen din at disse gutte vennene dine sikler på deg...

Ikke noe artig tanke for din mann. Kan du ikke finne deg veninner da?

Hmmmmm det må bety at mannen hennes alltid ønsker sex med hennes venninner, da??

Det er ikke særlig kult å tenke på heller! ;-)

Jeg er ikke mann, men tillater meg å svare likevel.

Først: Etter mitt syn er det en selvfølge å ha venner av begge kjønn. Skjønner ikke hvorfor det er en 'sak'.

Men jeg stusser på noe du skriver:

'/... kona/kjæresten har flest guttevenner, som hun insisterer på å få omgås sosialt, på tomannshånd?'

Hvis _min_ kjæreste hadde insistert på utelukkende å omgås sine venninner på _tomannshånd_, hadde jeg sperret opp gluggene.

Da ser jeg selvfølgelig bort fra tenkte enkeltepisoder som kunne handle om jobbsnakk, trøst el.l.

Annonse

Gjest Mr Papp

Forstår mannen din godt.Han er en mann og menn tenker neste altig litt sex med sine kvinnelige venner uansett hvordan du vrir og vender på det. Og om ikke du vil så syntes ikke mannen din at disse gutte vennene dine sikler på deg...

Ikke noe artig tanke for din mann. Kan du ikke finne deg veninner da?

Her tar du rett og slett feil.

Jeg er ikke mann, men tillater meg å svare likevel.

Først: Etter mitt syn er det en selvfølge å ha venner av begge kjønn. Skjønner ikke hvorfor det er en 'sak'.

Men jeg stusser på noe du skriver:

'/... kona/kjæresten har flest guttevenner, som hun insisterer på å få omgås sosialt, på tomannshånd?'

Hvis _min_ kjæreste hadde insistert på utelukkende å omgås sine venninner på _tomannshånd_, hadde jeg sperret opp gluggene.

Da ser jeg selvfølgelig bort fra tenkte enkeltepisoder som kunne handle om jobbsnakk, trøst el.l.

Enig i det! Jeg reagerer overhodet ikke på at man har venner av begge kjønn, men dersom mannen min hadde hatt diverse venninner som han absolutt ikke ville at jeg skulle treffe, så hadde jeg selvsagt blitt mistenksom! *he he*

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...