Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Første samleiet med min elsker endte med at han ble full av blod rundt utstyret (jeg red han, heldigvis ikke noe på laknene til sengas eier). Nå lurer jeg på hvordan menn reagerer på å ha sex med menstruerende kvinner. Dette er første gangen jeg gjør det, for jeg har alltid tenkt at mannfolk får noia av blod. Stemmer det?

I dette tilfellet var jeg bare så kåt at jeg ikke klarte å styre meg. Min elsker er passert førti, så han burde vel ha opplevd litt av hvert før og blitt herdet? Eller?

Få høre!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/155662-%C3%A5-elske-under-mensen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Rubia

5

• tommy's tiger

4

• tusseline

3

• sourciere

3

Mest aktive i denne tråden

Det var jo mørkt, da...

Han så det ikke før han kom på badet etterpå: "Oj!"

Altså vet jeg hun har mensen, har jeg overhodet ikke lyst.

I fortiden - under ONS f.eks - oppdaget jeg det i etterkant på kølle og lår, og det gjorde forsåvidt ikke noe. Men husker de tilfellene de skjedde (2-3 ganger med forskjellige damer) at de alle ble flaue.

Gjest Pricilla

Sengas eier??? Hvor foregikk dette da? ; ) *grisejente*

Jeg synes ikke noe om å ha sex under mensen, men det hender allikevel. Synes ikke det er særlig opphissende med stårkna blod rundt rota og i pelsen hans, og kølla er knallrød. Blir så klinete. Jeg liker ikke å se blod heller da...

Han sier han ikke tenker over det mens vi hodet på, så da er det ok. men han synes det er litt styr og litt småekkelt å være kjempeblodig der nede etterpå. jeg hadde ikke ligget med en jeg ikke kjente godt og hadde forhold til med mensen i hvert fall.

Annonse

tommy's tiger

I fortiden - under ONS f.eks - oppdaget jeg det i etterkant på kølle og lår, og det gjorde forsåvidt ikke noe. Men husker de tilfellene de skjedde (2-3 ganger med forskjellige damer) at de alle ble flaue.

Ubeskyttet sex med ukjente damer som har mensen.. hørt om HIV?

Ubeskyttet sex med ukjente damer som har mensen.. hørt om HIV?

Enig i at man ikke trenger å eksponere seg når skjeden er på det mest sårbare for infeksjon og sykdom.

Men saken her gjaldt liksom noe annet... nemlig hva mannfolk generelt synes om blodige samleier.

tommy's tiger

Enig i at man ikke trenger å eksponere seg når skjeden er på det mest sårbare for infeksjon og sykdom.

Men saken her gjaldt liksom noe annet... nemlig hva mannfolk generelt synes om blodige samleier.

Vil tro de fleste ikke syntes veldig mye om det om det ikke er en fast partner, og en som man kjenner godt.

Ville du likt å ha sex med en mann som blødde på deg?

Min erfaring tilsier at i faste forhold så har mens ikke noe å si. Men så har jeg heller aldri blødd mye, og på kvelden blør det jo aldri, så da merker man lite til det selv om man har sex under mensen.

Vil tro de fleste ikke syntes veldig mye om det om det ikke er en fast partner, og en som man kjenner godt.

Ville du likt å ha sex med en mann som blødde på deg?

Min erfaring tilsier at i faste forhold så har mens ikke noe å si. Men så har jeg heller aldri blødd mye, og på kvelden blør det jo aldri, så da merker man lite til det selv om man har sex under mensen.

Jeg og kjæresten min har sex når jeg har mensen. Han synes faktisk at det er ekstra opphissende med blodet. Har en pakke med intimservietter ved siden av senga. Tørker oss med det etterpå. Det går så fint, så... :-)

tommy's tiger

Jeg og kjæresten min har sex når jeg har mensen. Han synes faktisk at det er ekstra opphissende med blodet. Har en pakke med intimservietter ved siden av senga. Tørker oss med det etterpå. Det går så fint, så... :-)

Opphisset av blodet.. hehe.. den var ny.. Fint for dere da:)

Jeg har aldri vurdert engang å ikke ha sex for om jeg har mensen, eneste det kan bli litt mindre av er slikking, og jeg vil heller ikke suge ham etter han har vært inne i meg, om det er noe "rødt" på ham..

Han har heldigvis ikke noe imot å ha sex under mensen. Ellers hadde det da blitt en hel uke hver mnd uten sex da...

Hadde ikke dama fortalt at hun hadde mensen og blodet hadde spruta så hadde jeg blitt mindre fornøyd. Men dersom hun fortalte det og hun ikke hadde blødd altfor kraftig hadde det gått greit. Det er jo bare å dusje etterpå. Er man kåt så er ikke mensen en stor hindring.

Annonse

Gjest Pricilla

DET hadde jeg synes hadde vært utrolig kvalmt... Ukjente damers mensen på låra. *URK* Støtter tommy´s tigers innlegg om HIV, for ikke å snakke om hepatitt c og andre lumskheter..

Gjest Pricilla

Du er ikke tilfeldigvis sammen med Dracula? ; )

Har så smerter når jeg har mensen og blør som f de første dagene, så vi klarer oss uten. De siste dagene går greit hvis vi MÅ. : ) Men gjør det som regel ikke... Tilfredstiller han på andre måter, og klitorisvibben min er kjekk og ha også den uka. ; )

Å herregud, det minnet meg om min andre seksualpartner!!!! Jeg fikk tydeligvis mensen helt utenfor den tiden jeg skulle hatt den. Jeg var vel 18 år tror jeg og gutten var 24. Jeg ble så flau at jeg var sikker på at jeg skulle besvime. Merket det ikke før det var for sent...Og det var også kommet på lakenet. Heldigvis tok han det svært pent..

Skjønner ikke helt vitsen med å spørre om det her. Spør mannen da vel. Det er vel individuelt hva menn liker og ikke liker. Det finnes ikke noe fasitsvar. At du er så frigjort og har sex med mens synes jeg er imponerende.

Nå er ikke jeg mann men jeg har en elsker som gjerne har sex med meg selv om jeg har mensen.

Det er litt mer "jobb" inn og med at vi må beskytte sengetøy og kanskje ikke føler at alle stillinger er like enkle med "klin" men vi har et meget godt fungerende sexliv også under den perioden.

Kan hende venter vi de to første dagene som det blør mest...

Om folk mener det er grisete/unødvendig el. skal du ikke bry deg om...så lenge du og partneren din synes det er greit.

Er han over 40 har han sannsynligvis sett en og annen blodflekk i den sammenhengen før kanskje ja...

Selv så tar vi det med stor ro dette her, og har humor om det etterpå...kanskje har lillemann fått nisselue...eller som en dag her...det rant knall rødt nedover magen hans mens lillen fremdeles halvsto...ganske rått syn faktisk...så får du mene hva du vil om meg ;)

Livet er til for å leves...man har det mye bedre ved å ta ting med stoisk ro har jeg funnet ut :)

Gjest Dumrian

Knullekompisen min er så hipp på å prøve det. Jeg for min del har ikke sansen for det. Med min forrige partner ble det vel likevel noen blodige omganger, men jeg har rett og slett ikke sansen for det. Det er lite delikat med blod og gørr overalt.

Synd at det er akkurat under mensen at jeg er ekstra k*t da..

Du er ikke tilfeldigvis sammen med Dracula? ; )

Har så smerter når jeg har mensen og blør som f de første dagene, så vi klarer oss uten. De siste dagene går greit hvis vi MÅ. : ) Men gjør det som regel ikke... Tilfredstiller han på andre måter, og klitorisvibben min er kjekk og ha også den uka. ; )

Hehe... Nei, er ikke sammen med Dracula så vidt jeg vet. Men han er kanskje en tanke kinky. hehe.. Jeg blør ikke så veldig mye og har ikke smerter, så da går det greit.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...