Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest mio, min mio

Hmm.. Det hørtes litt rart ut. Greit nok å ikke ville ha sex med deg mens du blør, men å ikke ville ta på deg?

Kan dere ikke dusje sammen den uken heller da? Må da være litt rart om alt forandrer seg bare fordi du har mens, ingen kos eller noe. Bra min mann ikke har mens-angst..

Nei dusjing og all form for nærkontakt eller at han ser meg naken, eller med undertøy er forbudt den uken. Er jo litt rart, men jeg er blitt vant med at slik er det. Han føler vel at jeg er skitten den uken, og det føler jo ihvertfall jeg når han viser så tydelig at han ikke takler å være i nærheten av meg når jeg har mensen.

Fortsetter under...

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Rubia

5

• tommy's tiger

4

• tusseline

3

• sourciere

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest fletteline

Nei dusjing og all form for nærkontakt eller at han ser meg naken, eller med undertøy er forbudt den uken. Er jo litt rart, men jeg er blitt vant med at slik er det. Han føler vel at jeg er skitten den uken, og det føler jo ihvertfall jeg når han viser så tydelig at han ikke takler å være i nærheten av meg når jeg har mensen.

Er'n muslim eller? Eller er det ikke sånn i den religionen at da er man urein?

Denne mannen må være helt sprø!

mil1365380270

Seriøst! Hmm...da er har dere det annerledes enn oss...

Gjest mio, min mio

Seriøst! Hmm...da er har dere det annerledes enn oss...

Om jeg er seriøs ja. Mannen min har litt spesielle meninger om mange ting. En annen her inne spurte om han var muslim, det er han absolutt ikke. Syns bare det er ekkelt med blod. Det er da mange som syns det.

Gjest erta berta

Er kjæresten din norsk?

Annonse

mil1365380270

Om jeg er seriøs ja. Mannen min har litt spesielle meninger om mange ting. En annen her inne spurte om han var muslim, det er han absolutt ikke. Syns bare det er ekkelt med blod. Det er da mange som syns det.

Joda, men når man synes det er eklere enn å skjære seg i fingeren, og hvis han får deg til å føle deg ulekker, da synes jeg han må ta seg sammen.

Sikkert mye ekkelt med han også, uten at du gir direkte uttrykk for det. Og mensen er noe man ikke kan gjøre noe med, tross alt.

Sex er overordnet hos oss, så jeg føler meg alltid attraktiv, jeg. Er jo bare å dusje etterpå :-)

Men er dere enige, så er jo alt i beste orden :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...