Gå til innhold

Jobber din ektefelle natt? Hvordan er deres samliv?

Anbefalte innlegg

Gjest alene om kvelden

Vi har små barn, og mannen min jobber natt. Han legger seg når de små legger seg. Vi har altså ingen kveld sammen. Om dagen når han kommer hjem har vi heller ikke alene-tid, siden et barn er hjemme. Det er egentlig greit å ha kveldene alene, da jeg har mye å gjøre.. Men jeg savner tid med mannen min. Det å sitte sammen i sofaen å se en film... Sex har vi omtrent aldri. Vi kan ikke gjøre noe om kvelden (bare oss to, eller ha besøk). Hvordan er deres dag? Jeg savner tid med mannen min (når han kommer hjem om dagen er han trøtt og setter seg foran pc'en). Jeg savner sex. Når kan vi finne tid til det? Det ser ikke ut til at han lider noen nød.. Men jeg har mine behov. Takk for svar. (En annen ting: jobber du? Jeg synes det er vanskelig å få arbeidstidene mine til å passe til hans: akkurat nå har jeg permisjon. Men dagvakter er vanskelige siden ett barn er hjemme, og kveldsvakter er vanskelige da han legger seg tidlig.)

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...