Gå til innhold

endret kroppslukt hos ektefelle

Anbefalte innlegg

Gjest ikke signatur
Skrevet

Han lukter altså ikke parfyme eller noe slikt.. Men kroppslukten hans har blitt anderledes. (Ekkel..) Han har ikke endret dusjvaner. Hva kan dette komme av? Ubehagelig lukt.. (Jeg har sagt det, og han vet det selv.)

monique1365380367
Skrevet

Kanskje han mangler noen mineraler eller vitaminer i kroppen sin!

Gjest ikke signatur
Skrevet

Kanskje han mangler noen mineraler eller vitaminer i kroppen sin!

Takk for svar!

Det kan godt hende, for han spiser ikke spesielt sundt.. Men det har han jo aldri gjort! Faktisk spiser han mindre snop/drikker mindre brus nå enn før. Burde han ta kosttilskudd/tran?

Gjest uten signatur
Skrevet

Kjente en som hadde en slik ubehagelig kroppslukt. Husker ikke hva det kom av, men det var en sykdom/lidelse. Altså ikke noe urenslighet, eller galt kosthold.

Ta en snakk med legen da vel, og finn ut om det er noe som kanskje kan rettes på.

monique1365380367
Skrevet

Takk for svar!

Det kan godt hende, for han spiser ikke spesielt sundt.. Men det har han jo aldri gjort! Faktisk spiser han mindre snop/drikker mindre brus nå enn før. Burde han ta kosttilskudd/tran?

Det er jo absolutt verdt og prøve det da....

Har jo ingenting og tape på det vil jeg tro!

Gjest ikke signatur
Skrevet

Kjente en som hadde en slik ubehagelig kroppslukt. Husker ikke hva det kom av, men det var en sykdom/lidelse. Altså ikke noe urenslighet, eller galt kosthold.

Ta en snakk med legen da vel, og finn ut om det er noe som kanskje kan rettes på.

Takk for svar. Det er ikke kjempesterk lukt, men jeg kjenner den jo (godt). Skal prøve å finne ut hva det kan være..

Gjest ikke signatur
Skrevet

Det er jo absolutt verdt og prøve det da....

Har jo ingenting og tape på det vil jeg tro!

:) Så var det bare å få ham til å ta det da.. (Jeg har prøvd før uten hell.)

monique1365380367
Skrevet

:) Så var det bare å få ham til å ta det da.. (Jeg har prøvd før uten hell.)

he he...bland det i maten hans =)

Skrevet

Kanskje han spiser noe han ikke pleide å gjøre før? Hvis det ikke gir seg kan homeopat hjelpe.

Gjest fletteline
Skrevet

Du er ikke gravid eller noe sånt da? Når jeg gikk gravid så syns jeg mannen min luktet kjempevondt. Han gikk hjem fra jobben langs veien og fikk vel noe sånn bensinlukt i klærne og hud - holdt på å spy altså.

Gjest ikke signatur
Skrevet

Du er ikke gravid eller noe sånt da? Når jeg gikk gravid så syns jeg mannen min luktet kjempevondt. Han gikk hjem fra jobben langs veien og fikk vel noe sånn bensinlukt i klærne og hud - holdt på å spy altså.

Nei, har hormonspiral. Og hadde nettopp migrene (det hadde jeg ikke sist under graviditet, tror jeg..). Men skummelt med hormonspiral at man ikke har mensen som normalt.. Og dessuten har vi så sjelden sex, så jeg tror nok ikke jeg er gravid.. Takk for svar:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...