Gå til innhold

Slutte med p-pille - hvordan reagerer kroppen?

Anbefalte innlegg

Jeg er en jente på 30 år som har brukt Trinordiol i flere år. Nå ønsker jeg og slutte men lurer veldig på hvordan kroppen vil reagere. Er det noen som har erfaring med dette? Vil jeg f.eks få blødninger med en gang? Vil jeg få kraftigere blødninger? Kan jeg begynne på igjen med pillen når som helst? Håper på tilbakemeldinger. Mvh Pi74

Fortsetter under...

Gjest Astrid78

Jeg sluttet med p-piller for en tid tilbake. Jeg reagerte med å få økt sexlyst! Etter at en nettopp har slutta med p-piller er (etter det jeg har hørt) sjansen for å bli gravid litt større enn vanlig.

var mens-syklusen regelmessig før du begynte med p-piller vil den nok bli dett ganske raskt igjen.

Gjest papirtiger

Slutte med p-piller er noe av det lureste jeg har gjort. Makan til forskjell..og det til tross for at jeg trodde jeg ikke fikk bivirkninger.

Du kan få økt blødninger, men jeg har ikke merket noe til det. Sexlysten ble merkbart større :)

Du kan begynne med p-piller når som helst. Hvis du begynner med de første mensdag er du sikker fra første dag, ellers går det 14 dager.

Jeg sluttet med p-piller for en tid tilbake. Jeg reagerte med å få økt sexlyst! Etter at en nettopp har slutta med p-piller er (etter det jeg har hørt) sjansen for å bli gravid litt større enn vanlig.

var mens-syklusen regelmessig før du begynte med p-piller vil den nok bli dett ganske raskt igjen.

når jeg sluttet med p-piller fikk jeg tilbake de menssmerter jeg hadde før jeg begynte med pillene, blødningene ble også kraftigere og over fler dager enn når jeg gikk på pillene. men sexlysten ble større, vilket var positivt før oss, da jeg sluttet pga att vi ville prøve å få barn... :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...