Gjest NTLDR is Missing Skrevet 18. august 2004 Skrevet 18. august 2004 Hei! Skulle starte PC'en min med WinXP Pro Eng i dag og fikk opp meldingen "NTLDR is Missing. Press Ctrl-alt-del to restart". Har prøvd å sette inn WinXP CD'n og velge repair, men da spør den om administratorpassordet, og dette vet jeg ikke (trodde jeg kunne det, men tydeligvis ikke). Noen som kan hjelpe meg? Vil helst ikke installere XP på nytt... 0 Siter
citoyen Skrevet 18. august 2004 Skrevet 18. august 2004 Står det en diskett i diskettstasjonen? I så fall, ta den ut. Du kan også forsøke å starte maskinen med en systemdiskett og skrive fdisk /mbr Hvis ingen av disse tingene virker, og du ikke klarer å komme på admin-passordet, så må du nok reinstallere fra bunnen av. 0 Siter
Costa1365380367 Skrevet 19. august 2004 Skrevet 19. august 2004 http://www.computerhope.com/issues/ch000465.htm Jeg hadde forsøkt å kopiere filen over på c:\ igjen, enten ved hjelp av en bootdisk, eller ved å koble hdd'en til en annen pc. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.