Gå til innhold

Hva gir man i 25 års bryllups gave??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Plaster på såret? *hi-hi* Neida, hvor mye skal du bruke?

Tja...alt fra 100,- til 400,- Hadde ikke tenkt at det skulle koste så mye, mer en symbolsk greie.. Hadde nok ikke gitt noe hvis det ikke hadde vært for at vi var invitert på fest.

Jeg har ikke gitt sølvbryllupspresang til noen jeg. Vet ikke om det er så vanlig i min slekt/omgangskrets. Nå har min søster vært gift "bare" i 22 år, men alle mine klubbvenninner har vært gift langt over 25 (bra gjort i våre dager)

Hadde ikke gjort det jeg heller, men vi er invitert på "25 års fest"...

Annonse

Hvis du kjenner noen som maler på glass, eller vet om en butikk som gjør sånt, så ville jeg bestilt to håndmalte glass. Du får vedkommende til å skrive navnet på de to, og at det er deres 25 års bryllupsdag....

En enkel, men veldig fin gave å både gi og få.

Bare et forslag :o)

Mvh

Et minne fra det året de ble gift? Finne avisoverskrifter fra den gangen- finne frem topp-10 nyheter det året, priser, populære band/ kjendiser/ tv-program? En cd med musikk de spilte i bryllupet? En bukett med samme type blomster som i buketten?

mil1365380270

Tja...alt fra 100,- til 400,- Hadde ikke tenkt at det skulle koste så mye, mer en symbolsk greie.. Hadde nok ikke gitt noe hvis det ikke hadde vært for at vi var invitert på fest.

En champagneflaske med et kort med lykkeønskninger, der det står at de kan åpne den når de er alene?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...