Gå til innhold

Anbefalte innlegg

hei av og til spes. av tørking etter toalettbesøk blør jeg litt fra slimhinnen ved siden av skjedeinngangen det er kun noen dråper blod men der er litt sårt og jeg er engstelig. Tok gu for 1,5 mnd siden tok ikke opp dette probl da jeg har sett meg selv med speil og jeg synest at slimhinnen har lagt seg i en liten fold der og at det er to rifter.

kan dette vere forstadiet til kreft eller er det kun en lokal irritering av slimhinnen jeg tørker meg nok noe hart etter toalettbesøk

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/155845-lettbl%C3%B8dende-slimhinne/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Etter beskrivelsen kan det dreie seg om ’fissurer’, sprekk i huden. Det er helt ufarlig, men kan gi sårhet (ved samleie) og sjeldnere blødning som du beskriver. Det har ikke noe med kreft å gjøre. Ved irritasjon kan du forsøke f.eks. Scheriproct salve. Det kan lindre.

Ved neste legebesøk kan du be legen om å se på det, men som sagt tror jeg det kan være fissurer.

Vennlig hilsen Mette H Moen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...