MegEgMoiPoi Skrevet 20. august 2004 Skrevet 20. august 2004 Godag, Jeg er en gutt på 18 å jeg har noe jeg ikke direkte ser på som et kjempe problem men heller et irritasjons moment. Enten etter mye sex eller etter en del onanering begynner mine testikkler å gi ut en irriterende svak smerte. Jeg har til dags dato bare fått den vekk ved å merkelig nok gå på toalettet å sette meg ned og trøkke ut av nr.2(jeg fant ikke noe pent or for det men håper dere skjønner hva jeg mener). Etter å ha sittet der å gjort fra meg i en halv time - times tid mens jeg har fokusert hjærnen min på andre ting som å lese. Så er somregel smerten borte. Det jeg lurer på er hva dette kan være for noe? Om det kan være seriøst eller om det er normalt. Med vennlig hilsen en nyskjerig kar 0 Siter
Bård Skrevet 20. august 2004 Skrevet 20. august 2004 Ja, sånn er det med den saken. Helt vanlig. Irriterende? Tja... Omtrent like irriterende som at man får hull i tennenne hvis man spiser for mye godterier kanskje... :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.