Gå til innhold

Vaskemaskinen lukter brent

Anbefalte innlegg

mil1365380270

Lukter ikke som om det brenner, men som veldig, veldig varm plast.

Den er et par måneder gammel, og lukten kommer bare når jeg vasker på over 80 grader.

Er det bare noe som går seg til, eller burde jeg sett om det var igjen noe plast bak? Vi fikk den levert, så jeg så ikke etter.

Noen andre som har opplevd sånn "brent-plast-lukt" på nye maskiner?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/155899-vaskemaskinen-lukter-brent/
Del på andre sider

Fortsetter under...

mil1365380270

Kan erindre at jeg har det.

Når ting er nytt så tar det litt tid før det er innkjørt.

Da kan det gjerne den første tiden lukte litt plastikk-rart av det. Etter litt tid går det over.

Iallefall min erfaring.

Håper det stemmer også i ditt tilfelle.

:)

Det håper jeg også, for nå har jeg ventet i to måneder på at det skal gå over ;-)

Det håper jeg også, for nå har jeg ventet i to måneder på at det skal gå over ;-)

OOOppsss...har du hatt det i to måneder...sorry...sitter med himlade hodepine pga.kraftig tornevær...

Tror ikke jeg har kjent slik lukt i så lang tid nei, så da vet jeg ikke jeg...

Kanskje ringe der den er kjøpt og høre med dem eller...

mil1365380270

OOOppsss...har du hatt det i to måneder...sorry...sitter med himlade hodepine pga.kraftig tornevær...

Tror ikke jeg har kjent slik lukt i så lang tid nei, så da vet jeg ikke jeg...

Kanskje ringe der den er kjøpt og høre med dem eller...

Ja, burde sikkert det. Har latt det skure og gå, og håpet noen skulle si "ja, sånn var min også, det er helt normalt".

Får ta meg sammen og ringe...på mandag ;-)

Ja, burde sikkert det. Har latt det skure og gå, og håpet noen skulle si "ja, sånn var min også, det er helt normalt".

Får ta meg sammen og ringe...på mandag ;-)

Siden det bare er jeg som har svart så er mulighetene store for at noen i løpet av helgen kan si: "ja, sånn var det hos oss også"...

om ikke...ring mandag...

Lykke til da :)

Annonse

Siden det bare er jeg som har svart så er mulighetene store for at noen i løpet av helgen kan si: "ja, sånn var det hos oss også"...

om ikke...ring mandag...

Lykke til da :)

Kan ikke huske at vi hadde brent lukt i det hele tatt, men så er det et par år siden vi fikk ny, da.....

Jeg kjøpte meg ny maskin i fjor sommer, og når jeg kokte klær på kokvask, kom det en slik brent-lukt som du nevner.

Det har gått seg til. Jeg lurte også på om det var noe galt, men forhandleren sa at det var bare pga. at den var ny. Håper det er slik hos dere og!

Kan ikke huske at vi hadde brent lukt i det hele tatt, men så er det et par år siden vi fikk ny, da.....

Min er ny...vaksemaskinen altså...og den har ikke gitt fra seg merkbar lukt...

men jeg mener å minnes at jeg har vært borti dette før (tørketrommelen, tidl.vaskemaskin osv.) og også på mindre maskiner og ikke bare de store...

mil1365380270

Jeg kjøpte meg ny maskin i fjor sommer, og når jeg kokte klær på kokvask, kom det en slik brent-lukt som du nevner.

Det har gått seg til. Jeg lurte også på om det var noe galt, men forhandleren sa at det var bare pga. at den var ny. Håper det er slik hos dere og!

Takk, akkurat det jeg tengte å høre :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...