Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei.. jeg vet mange spør om intimbarbering her men håper på svar for det. Hver gang jeg barberer meg der nede så begynner jeg ofte å blø og får masse røde prikker.. ser nesten ut som kviser, eller det kan se ut som utslett. Har prøvd alt, både barberhøvel, og hårfjerningskrem. bruker masse alovera etter på også. Nå har jeg bestemt meg for å ta en pause fra å være helt glatt og latt håret gro litt i håp om at det ville bedre seg. Men det klør fortsatt helt sinnsykt og jeg ser at huden der er ikke blitt særlig my bedre. Noen som har noen tips i det hele tatt? Det er ganske sjenerende når jeg har sex eller viser meg naken for kjæresten når det er så rødt og prikkete der, ser veldig stygt ut! han vet jo om problemet da men for det.. håper på svar!!

På forhånd takk :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/155908-hva-annet-kan-jeg-pr%C3%B8ve/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Elisabeth1365380359

Anbefaler deg å investere i en epilator! Jeg gjorde det i sommer, og det var verdt alle pengene!

Det gjør litt vondt de første gangene, men etter en-tre ganger så er det ikke så vondt mer. Du er glatt(!!) i en-tre uker!

Det er verdt den lille smerten, tro meg! Barbering fikk ikk meg heller til å føle meg vel..

Kona mi har investert i noen "timer" med laser. Etter noen runder er det borte for alltid. Ingen nupper e.l. Det koster litt, men man gjør det over lang tid, så det er vel anvendte penger. Husk at denne type ting er noe av det letteste å få oss gutta til å spandere ;-)

Anbefaler deg å investere i en epilator! Jeg gjorde det i sommer, og det var verdt alle pengene!

Det gjør litt vondt de første gangene, men etter en-tre ganger så er det ikke så vondt mer. Du er glatt(!!) i en-tre uker!

Det er verdt den lille smerten, tro meg! Barbering fikk ikk meg heller til å føle meg vel..

Hva med "under" da? Der er det jo tynnere hud og mer følsomt.. Er ikke det sinnsykt vondt der? Der får ejg det helt glatt med høvel, emn etter noen barberinger kan det bli bittelitt nupper på venusberget.

Kona mi har investert i noen "timer" med laser. Etter noen runder er det borte for alltid. Ingen nupper e.l. Det koster litt, men man gjør det over lang tid, så det er vel anvendte penger. Husk at denne type ting er noe av det letteste å få oss gutta til å spandere ;-)

takk for svar.. vet du om det gjorde vondt? og hvor fikk hun gjort det?

takk for svar, men jeg må bare spørre hva en epilator er? nå høres jeg vel ganske dum ut men..

Annonse

takk for svar.. vet du om det gjorde vondt? og hvor fikk hun gjort det?

Husker ikke hva stedet heter, men det er mange klinikker som gjør det. Sjekk på Google. Ellers kan jeg sjekke det for deg om du vil. Det gjør vist litt vont, men ikke plagsomt. Det sies at man må ha mørkt hår for at det skal fungere. man må ha flere behandlinger, og man må gjøre det i den perioden av året hvor man ikke soler seg. Skal ikke ha sol der noen uker før og noen uker etter. Tror hun har gjort det tre ganger, og det ser ut til at hun kanskje må ha en siste gang. Har ikke måttet ta noe selv hele sommer...

Husker ikke hva stedet heter, men det er mange klinikker som gjør det. Sjekk på Google. Ellers kan jeg sjekke det for deg om du vil. Det gjør vist litt vont, men ikke plagsomt. Det sies at man må ha mørkt hår for at det skal fungere. man må ha flere behandlinger, og man må gjøre det i den perioden av året hvor man ikke soler seg. Skal ikke ha sol der noen uker før og noen uker etter. Tror hun har gjort det tre ganger, og det ser ut til at hun kanskje må ha en siste gang. Har ikke måttet ta noe selv hele sommer...

ok takk for hjelpen. jeg kan søke på google jeg. men dette hørtes ut som en god idé:)

Elisabeth1365380359

Hva med "under" da? Der er det jo tynnere hud og mer følsomt.. Er ikke det sinnsykt vondt der? Der får ejg det helt glatt med høvel, emn etter noen barberinger kan det bli bittelitt nupper på venusberget.

Det er VELDIg vondt de første gangene. Jeg tok litt etter litt, og nå er det faktisk ikke så ille. Men som sagt, det er verdt smerten!

Annonse

Elisabeth1365380359

Tar den flere hår av gangel altså?

Ja. Det er en nappemaskin. Mange "pinsetter" på et hjul, på en måte.

jeg kjøpte denne: http://altura.speedera.net/ccimg.catalogcity.com/200000/204700/204700/products/6206354.jpg

Da følger nybegynnersett med. Den har færre "pinsetter", altså mindre smerte.

Gjest takk for tips u/t

jeg kjøpte denne: http://altura.speedera.net/ccimg.catalogcity.com/200000/204700/204700/products/6206354.jpg

.

Gjest takk for tips (litt mer...)

Kan den brukes på legger også? Må man gå over samme området flere ganger for å få med alt?

Elisabeth1365380359

Kan den brukes på legger også? Må man gå over samme området flere ganger for å få med alt?

Jeg sendte feil link. Jeg har visst litt nyere modell. Men det fulgte til og med hårkutter som man kan bruke under armer, eller underlivet, hvis man ikke vil nappe..

Det hender jeg må ta litt frem og tilbake for å få bort alt, men huden blir fort bedøvet, så det har lite å si.

Lykke til med det du enn velger:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...