Gå til innhold

Analsex uten kondom

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor stor er faren for sykdommer dersom man har analsex uten å bruke kondom? Jeg har veldig lyst å prøve det ut med kjæresten min, men helst uten kondom.

Skrevet

Du kan jo for eksempel bruke et glidemiddel med Nonoxyl-9 (eller hva det nå enn heter), som er et bateriedrepende stoff.

"........................."

Skrevet

Om det er kjæresten din, regner jeg med at dere begge er sykdomsfrie, og dermed er dere jo ikke smittefarlig for sykdommer.

Skrevet

Om det er kjæresten din, regner jeg med at dere begge er sykdomsfrie, og dermed er dere jo ikke smittefarlig for sykdommer.

Ikke alle bakterier er sykdommer :-)

Skrevet

Ikke alle bakterier er sykdommer :-)

Nettopp. Det er sykdommer det ble spurt etter. Men klart man kan få uønskede bakterier også.

Skrevet

Nettopp. Det er sykdommer det ble spurt etter. Men klart man kan få uønskede bakterier også.

Nettopp. Sykdommer er ikke nødvendigvis clamydia, herpes etc. Man kan få bakterieinfeksjoner selv om partneren er 100% frisk.

"..........................."

Skrevet

Saa hvis man kan faa u0nskede bakterier er det vel lurt aa bruke kondom da...eller hva? Jeg mener, kan ikke vaere mye rent oppi rompa paa en :)

Har ikke akkurat mye erfaring med dette, saa jeg setter stor pris paa hjelpen.

Skrevet

Saa hvis man kan faa u0nskede bakterier er det vel lurt aa bruke kondom da...eller hva? Jeg mener, kan ikke vaere mye rent oppi rompa paa en :)

Det er sikkert ikke kjempefarlig, men en viss risiko er det vel. Men hvorfor ikke prøve med kondom første gangen? Husk masse glidemiddel!

Skrevet

Nå er vel ei rompe som ikke må på do ett av de reneste stedene du har i kroppen..

Det er selvrensende...

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nå er vel ei rompe som ikke må på do ett av de reneste stedene du har i kroppen..

Det er selvrensende...

Hehe, sikker på at du ikke nå blander sammen med urin som er selvrensende?

Jeg vet jo ikke, men jeg kan aldri innbille meg at bæsj er selvrensende for rumpa. :)

Gjest Ugga Bugga
Skrevet

Det er vel bakterier, sopp og liknende i rumpa. Du bør ihvertfall ikke gå rett fra analt til vaginalt samleie uten å vaske snoppen først, for det kan gi infeksjon hos kvinnen.

Skrevet

Det er selvrensende...

Det var nytt for meg....?

Trodde tarmen var full av bakterier hele tiden jeg.

Urinrøret derimot.....

Skrevet

Urinrøret derimot.....

Du har rett. Den er full av bakterier. Det er også riktig at den er selvrensende, men det går vel på litt større ting enn bakterier, for å si det sånn. Altså man trenger ikke vaske seg inni ræva.

Skrevet

Du har rett. Den er full av bakterier. Det er også riktig at den er selvrensende, men det går vel på litt større ting enn bakterier, for å si det sånn. Altså man trenger ikke vaske seg inni ræva.

:-)

Skrevet

Urinrøret derimot.....

Tarmen så sant du ikke må drite er en av de reneste stedene.

Det er faktisk helt sant.

Gjest dumrian
Skrevet

Tarmen så sant du ikke må drite er en av de reneste stedene.

Det er faktisk helt sant.

lukter ikk sånn. Ikke hvis du ikke har vaska deg på noen timer.

Skrevet

Det er sikkert ikke kjempefarlig, men en viss risiko er det vel. Men hvorfor ikke prøve med kondom første gangen? Husk masse glidemiddel!

Kan jo sikkert prøve med kondom først. Sannheten er bare at jeg er redd den vil sette seg fast der inne *rødme*

Hvis du tror jeg ikke har mye erfaring med dette, så har du helt rett :)

Skrevet

Er du sykepleier?

*drømme*

Skrevet

Kan jo sikkert prøve med kondom først. Sannheten er bare at jeg er redd den vil sette seg fast der inne *rødme*

Hvis du tror jeg ikke har mye erfaring med dette, så har du helt rett :)

Jeg tror nok ikke det er noe problem. Husk som sagt masse glidemiddel. Og kondomen skal jo rulles på hele penis, ikke bare rundt penishodet, og en kondom skal jo sitte på rimelig stramt. :)

Skrevet

Er du sykepleier?

*drømme*

Nei, jeg er kvakksalver og drittbikkje.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...