Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Kjære Mette Moen

takk for svaret jeg fikk. men det var ikke det svaret jeg ønsket.

jeg HAR vært på fødeavdelingen ved sykehuset, og det ble med sikkerhet konstatert at jeg var sydd for mye igjen. gynekologen sa at jeg måtte ta kontakt hvis det skulle bli problemer med samleie.

men jeg syntes det var et voldsomt skritt å ta, å kontakte sykehuset allerede, det var ikke så skummelt å spørre deg...

hva skjer ved neste fødsel hvis jeg ikke blir klippet opp nå?

vil jordmor la fødselen gå sin gang til jeg revner?

takknemlig for enda et svar.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/15597-forandringer-nedentil-etter-f%C3%B8dsel-2/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Jordmor vil observere om det virker for stramt og klippe før det evt. revner. Iblant kan det gå så fort at hun ikke rekker det. Hvis du gjør oppmerksom på hva legen har fortalt deg, vil hun sikkert være enda mer på vakt.

Jeg synes det virker litt rart det med at legene sier at det er sydd for stramt uten å gjøre noe ved det. Hvis det fortsatt kjennes ubehagelig ved samleie når du har fått mensen tilbake, synes jeg du bør få en ny vurdering.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...