Gjest Vet ingenting om sånn Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Hei, er ei jente på 22 år og vet veldig lite når det kommer til sex. Hadde nettopp sex for første gang, og kan ikke si det var sånn kjempegodt. Tror han nøt det bedre. Kjente at det føltes godt to ganger under "akten", men dette er normalt, er det ikke? Det gjorde ganske vondt da han trang seg inn i meg, og han kom nok ikke helt inn. Det var liksom noe som strittet imot, og det gjorde forferdelig vondt da han prøvde mer, så vi stoppet der, og holdt på så langt inn at det ikke gjorde så altfor vondt. Men det jeg lurer på er altså: Er det slik at jomfruhinnes er enten sprukket eller ikke sprukket? Jeg har alltid trodd det, men nå får jeg inntrykk, fra steder jeg har lest, at det ikke fungerer slik. Jeg har alltid trodd at min jomfruhinne har vært sprukket ettersom jeg bruker tamponger, men hvor langt inne er egentlig hinnen? Kan det hende at jeg har brukt tamponger, men ikke dyttet dem langt nok inn, slik at hinnen ikke er sprukket likevel? Jeg bare lurer siden det var så vondt da han skulle enda lenger inn... Jeg husker en gang da jeg var 13 at jeg prøvde å få inn tamponger (fikk det ikke helt til, og lot være i mange år etter det) at det føltes som noe som sprakk inni der, og har liksom alltid etter det tenkt at jomfruhinnen var sprukket. Hvis det er slik at den er sprukket, hvorfor kom ikke kjæresten min lenger inn i meg? Han har ikke *SÅ* lang penis... Jeg kan ikke så mye om dette, jeg... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/156041-jomfruhinne/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tatarataaa Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Jeg mener å huske at det var sånn på meg også ,de første gangene jeg og kjærsten min skulle ha samleie.."den" gikk litt inn,men hvis han prøvde å ta den helt inn så gjorde det vondt.tror det har noen med hvor opphisset og våt man er.hvis det er den første gangen er det jo naturlig at man er litt anspent(i hvertfall ubevisst).kanskje det kan være grunnen til at han ikke kom helt inn. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/156041-jomfruhinne/#findComment-1003129 Del på andre sider Flere delingsvalg…
DarkPink Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Jomfruhinnen ligger ganske langt ute, tror jeg. Men den kan vere "åpnet" men ikke helt sprukket. Likevel tror jeg ikke det var det som var problemet. Jeg er selv veldig tørr uansett hvor kåt jeg er, og uten glidemiddel elelr kondom kommer kjæresten aldri skikkelig inni meg. Prøv masse glidemiddel neste gang, det er ingen skam, og bare deilig. Jeg mistet jomfruhinnen min på en guttesykkel da jeg var seks år, og det var VONDT, men jeg kjente ikke noen "sprekkefølelse". Kom litt blod, bare. Men vet ikke jeg. Eneste jeg kan hjelpe deg med er å anbefale glidemiddel (kjøpes på apoteket), og at du kan glede deg, for sex blir ALLTID berde enn de første gangene. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/156041-jomfruhinne/#findComment-1003260 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.