Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lest om strekk øvelser for å gjøre penisen større,hva er strekkøvelser?Åssen gjør man det?Og hva med de nett sidene som lover større penis,er de sanne?Noen som har prøved dem?

Gjest GuttPå20År
Skrevet

bare tull alt sammen

Den eneste måten å få lengre penis på er operasjon.

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri
Skrevet

bare tull alt sammen

Den eneste måten å få lengre penis på er operasjon.

Dropp den tanken. jeg tviler sterkt på om du får noen her i landet til å operere deg for å få lengre penis.

Gjest guttpå15
Skrevet

Dropp den tanken. jeg tviler sterkt på om du får noen her i landet til å operere deg for å få lengre penis.

Jeg hørt eom en som gikk den kirurgiske veien...... siden jeg så d på tv en gang 2-3 år sia eller no

Gjest GuttPå20År
Skrevet

Ikke her i landet. Men det er en i Danmark som gjør det har jeg lest flere steder.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...