Gjest PHUUUUU!!!!! Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Vi har nettopp hatt ferie,mannen min og jeg... skulle tro det ikke er noe å bli forbanna på... Vi har "dine og mine barn",-Ingen bor hos oss. Hans barn har vi hatt så og si hele tida mens barnet hadde skolefri.Støttet fullt opp! Så skal vi ha 14 dager sammen, bare han og jeg! Som vi hadde gledet oss! Planene var at vi skulle være hjemme,så ta masse "på-sparket-turer".Kose oss sammen,gjøre ting sammen...i fjorten dager! TRODDE VI!!! Så kommer eksen hans,mor til barnet og KREVER at vi skal ha han...enda vi har hatt han i nesten fire uker tilsammen.(Vi har bare 5 uker+noen få dager oppsparte feriedager) Så begynner hun å KREVE bare at hun selv skal på noe. Hun lager et helt helvete,-til hun får viljen av min mann.Hun får sin ferie og vår er spolert.Vi blir sittende hjemme.Han vil at barnet hans skal være hjemme slik at han kan leke med jevngamle i gata. Jeg sier at jeg hadde gledet meg til ferie bare sammen han. Sa også at vi alle tre kunne dra på hytta noen dager! Blir ikke hørt på! Jeg sier også JA til å passe barnet mens mannen min er på et par dagers kurs-tur! For en idiot jeg er! For en idiot mannen min er,som ikke fatter også mitt behov! For en idiot av en eks som bruker makta si mot mannen min! Jeg sa i fra til mannen min at jeg var frustret,lei meg,såret og sint for at det ble sånn. At han bare lot eksen styre oss slik. Forbanna urettferdig! Jeg kunne selvfølgelig dratt på ferie alene.... Men jeg er ikke slik,-har følt det slik at jeg har tatt hevn. Jeg er bare så FORBANNA på hun derre DRITTKJERRINGA som har så stor makt over mannen min! Og sånn har vi det ofte!!! Og sånn kommer vi til å ha det i mange år framover,for mannen min vil ha "husfred" med eksen. Hun vil heller ALDRI gjøre noe for et godt sammarbeid! Bare når hun selv får det som hun vil! JEG BLIR SÅ FORBANNA,MEN ER HELT MAKTESLØS!!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/156196-jeg-blir-s%C3%A5-forbanna/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
skorpionfisken Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Drit i den slappe gubben din og drittexen hans. De tar ikke hensyn til deg, hvorfor skal du være så snill å ta hensyn til dem? Gjør som du selv ønsker. Vil du reise bort så gjør det. Men vil du være sammen med gubbe og barn så gjør det, MEN det er ditt valg. Ditt valg betyr at du også har ansvaret for valget ditt. Velger du å være sammen med mann og barn så skal du ta konsekvensen av valget ditt, og være positiv og glad for å være sammen med dem. Velger du å reise bort, så gjør også det med glede. Si du trenger litt ferie for deg selv og at det er for deg, ikke for å være trassig. Det er hans barn og hans ansvar å ta vare på dem. Skal han reise bort, og du ikke kan ta vare på hans barn når han er borte, så får han skaffe annen barnevakt. Han ble vel ikke sammen med deg for å ha en lett tilgjengelig og lettbedd barnevakt? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/156196-jeg-blir-s%C3%A5-forbanna/#findComment-1004092 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.