Freya Skrevet 23. august 2004 Skrevet 23. august 2004 Jeg har et par svarte Dr. Martens som jeg kjøpte for mange år siden, men som jeg ikke har fått brukt ennå fordi de er for trange over vristen. Vil ikke kaste dem heller, for synes det er for synd å ikke få brukt dem, de var jo så dyre... Noen som har noen gode råd for å gå dem ut? 0 Siter
Åsemor Skrevet 23. august 2004 Skrevet 23. august 2004 Ta på våte tennis-sokker, gå med dem et par timer selv om det gjør vondt. 0 Siter
Lucretia Skrevet 23. august 2004 Skrevet 23. august 2004 Gå til skomaker og be om å få de blokket ut. Eller du kan kjøpe en spray der du kan spraye på skoen der den er for trang, inni og utenpå, før du tar dem på. (du bør gå med de en stund rett etter at du har sprayet dette på. Ikke bare ta de på og sitt i sofaen, men spaser med dem) Uansett, å få de blokket ut ville vært det beste, og koster ikke all verdens. På Mister Minit i Stavanger koster det 80 kr. Vet ikke hva det koster andre steder, men er sikkert ikke så stor forskjell. 0 Siter
Gjest Joergen Skrevet 23. august 2004 Skrevet 23. august 2004 Ta på våte tennis-sokker, gå med dem et par timer selv om det gjør vondt. Nå vet ikke jeg hva slags sko dette er, men et tips for militærboots er å gjennomvæte dem og så gå med dem en stund, slik at de tilpasser seg foten din perfekt. 0 Siter
Freya Skrevet 23. august 2004 Forfatter Skrevet 23. august 2004 Ok, jeg får se om jeg finner en skomaker i nærheten og få dem blokket ut! 0 Siter
villee Skrevet 23. august 2004 Skrevet 23. august 2004 Gå til skomaker og be om å få de blokket ut. Eller du kan kjøpe en spray der du kan spraye på skoen der den er for trang, inni og utenpå, før du tar dem på. (du bør gå med de en stund rett etter at du har sprayet dette på. Ikke bare ta de på og sitt i sofaen, men spaser med dem) Uansett, å få de blokket ut ville vært det beste, og koster ikke all verdens. På Mister Minit i Stavanger koster det 80 kr. Vet ikke hva det koster andre steder, men er sikkert ikke så stor forskjell. hva er å blokke ut sko?? 0 Siter
Dorthe Skrevet 23. august 2004 Skrevet 23. august 2004 hva er å blokke ut sko?? Gjøre dem større. 0 Siter
Lucretia Skrevet 23. august 2004 Skrevet 23. august 2004 hva er å blokke ut sko?? Rett og slett å utvide en sko. Kan utvides opp til en størrelse. Skomakeren sprayer skoen med den sprayen jeg nevnte, og setter dem i et "blokke-apparat" over natten. Kan blokkes over rist, tå, lengde eller i "skaftet" på støvletter. 0 Siter
Freya Skrevet 23. august 2004 Forfatter Skrevet 23. august 2004 Gå til skomaker og be om å få de blokket ut. Eller du kan kjøpe en spray der du kan spraye på skoen der den er for trang, inni og utenpå, før du tar dem på. (du bør gå med de en stund rett etter at du har sprayet dette på. Ikke bare ta de på og sitt i sofaen, men spaser med dem) Uansett, å få de blokket ut ville vært det beste, og koster ikke all verdens. På Mister Minit i Stavanger koster det 80 kr. Vet ikke hva det koster andre steder, men er sikkert ikke så stor forskjell. Vet du om de gjør dette på alle Mister Minit-butikker, eller er det bare i Stavanger (litt langt dit... ) I gule sider er det bare den i Stavanger som står under "Skoreparasjoner", serru... 0 Siter
Gjest malun Skrevet 23. august 2004 Skrevet 23. august 2004 Vet du om de gjør dette på alle Mister Minit-butikker, eller er det bare i Stavanger (litt langt dit... ) I gule sider er det bare den i Stavanger som står under "Skoreparasjoner", serru... De gjør det på Mister minit i Oslo, i hvert fall. Har fått sko fikset der selv. 0 Siter
Dorthe Skrevet 23. august 2004 Skrevet 23. august 2004 Vet du om de gjør dette på alle Mister Minit-butikker, eller er det bare i Stavanger (litt langt dit... ) I gule sider er det bare den i Stavanger som står under "Skoreparasjoner", serru... Du får gjort det hos alle skomakere og i alle skikkelige skoforretninger. 0 Siter
Freya Skrevet 23. august 2004 Forfatter Skrevet 23. august 2004 Du får gjort det hos alle skomakere og i alle skikkelige skoforretninger. Får vel høre med svigerinna som jobber på skobutikken da (Eurosko). Vet de bruker å sende inn til en skomaker et sted, kanskje det går an. 0 Siter
Dorthe Skrevet 23. august 2004 Skrevet 23. august 2004 Får vel høre med svigerinna som jobber på skobutikken da (Eurosko). Vet de bruker å sende inn til en skomaker et sted, kanskje det går an. De kan sikkert gjøre det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.