Gå til innhold

Fra fantasi til virkelighet?

Anbefalte innlegg

Jeg er en kvinne på 30 år som er gift med verdens herligste mann, vi har flere barn sammen, ekteskapet solid og godt, sex-livet storartet. Jeg har enorm glede av min mann i sengen, men fantiserer og ønsker om å "utvide" horisonten på det området; jeg har som voksen hatt kun en elsker, min mann, og ønsker mer erfaring med med en annen voksen elsker,- både med og uten min mann. Jeg og min mann har pratet om dette og jeg har en spesiell person jeg kunne tenke meg. Min mann synes denne personen passer godt sammen med oss. Må nevne at min mann og jeg er beste-venner og prater åpent om alt! Den mannen jeg har interesse av er min mann`s eldre bror og det er meg de eventuelt skal ha sex med,- ikke hverandre... Vi ønsker ha ett fast forhold til ham, ha ham som tredje-part i vår seng og også til glede for meg alene...Jeg føler ikke at dette er diskuter-bart med våre/mine venner da det selvfølgelig må være en hemmelighet oss tre imellom. Spørsmålet er som følger; er jeg/ vi perverse eller bare seksuelt frigjorte?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/156229-fra-fantasi-til-virkelighet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

At en trekant i ny og ne kan være spennende, er helt klart, men jeg stusser på at det er din manns bror som skal være tredjemann.

Finn en kar utenom slekt og venner!!

Jeg er ikke interessert i hvilken som helst mann, det er min svoger som er den som tenner meg... Jeg liker alt ved ham, personligheten, humoren, kroppen hans...Noe seksuell kontakt har allerede funnet sted, og som tidligere nevnt; "mine to menn" skal ikke ha sex med hverandre. Kontakten oss tre imellom har ikke blitt noe annerledes etter litt diverse kosing meg og han imellom. Min mann vet selvfølgelig om hva vi har gjort og ønsker meg en mann han vet tenner meg. Og denne svogeren er den jeg vil ha.

mil1365380270

"er jeg/ vi perverse eller bare seksuelt frigjorte?"

Hva har det med saken å gjøre?

Dere setter dere i en jævlig klemme om det her viser seg å ikke være så smart, da. Du blir gravid, broren smitter dere med en sykdom, mannen din blir sjalu på broren sin, eller noe annet.

Har broren lov til å se lystent på deg, når dere ikke har avtalt å ha sex f.eks.? Eller når mannen din ikke er der? For dere vet han tenker på det, også om dere har avsluttet "forholdet" til ham.

Mange feller, og broren MÅ dere fortsette å ha et forhold til.

Synes dere ber om problemer...

To brødre i senga, naken og pulings? Hjelpe og trøste, hvor bor dere? Ytre Indre-Arna? Gutta speller ikke banjo og svinger øksa, vel?

Så din mening er da at det er perverst da eller? Og nei, ikke fra ytre arna, ingen av guttene spiller banjo... hehe.

Hvor perverst det er er det sikkert masse forskjellige synspunkter om.

For meg er det ikke det du bør bekymre deg mest om.

Alle har fantasier, og ofte er det nettopp det de bør forbli.

En trekant er noe som ofte kan medføre problemer i bakkant - spesielt hvis noen av partene har en spesiell "interesse" i den tredje personen, hvilket du så absolutt gir inntrykk av her.

Hvis man så skal være i stand til å løse et slikt problem, så må det gjøres ved at man ikke lenger har noen som helst kontakt med denne 3.dje part.

Og DET blir ikke enkelt når det er svogeren din som du fantaserer om.

Så mitt råd er utvilsomt å la dette forbli en fantasi. Hvis ikke så risikerer du hele forholdet og familien din - og da må du spørre deg om "gevinsten" er verdt innsatsen og risikoen.....

Jeg er ikke interessert i hvilken som helst mann, det er min svoger som er den som tenner meg... Jeg liker alt ved ham, personligheten, humoren, kroppen hans...Noe seksuell kontakt har allerede funnet sted, og som tidligere nevnt; "mine to menn" skal ikke ha sex med hverandre. Kontakten oss tre imellom har ikke blitt noe annerledes etter litt diverse kosing meg og han imellom. Min mann vet selvfølgelig om hva vi har gjort og ønsker meg en mann han vet tenner meg. Og denne svogeren er den jeg vil ha.

Må bare si at jeg er imponert over mannen din, min hadde ikke taklet det. Vi hadde med en jente, og da var de vi jenter som koste oss, tror ikke jeg hadde taklet at han hadde hatt seg med henne. Og siden jeg hverken er lesbibsk eller bi, så utgjør ikke hun noen fare for oss i ettertid.

Men, folk er forskjellig og hvis det er noe dere kan gjøre uten at det oppstår probelemer så hvorfor ikke ?

Får mannen din lov til å ha seg en på si da ?

Hvor perverst det er er det sikkert masse forskjellige synspunkter om.

For meg er det ikke det du bør bekymre deg mest om.

Alle har fantasier, og ofte er det nettopp det de bør forbli.

En trekant er noe som ofte kan medføre problemer i bakkant - spesielt hvis noen av partene har en spesiell "interesse" i den tredje personen, hvilket du så absolutt gir inntrykk av her.

Hvis man så skal være i stand til å løse et slikt problem, så må det gjøres ved at man ikke lenger har noen som helst kontakt med denne 3.dje part.

Og DET blir ikke enkelt når det er svogeren din som du fantaserer om.

Så mitt råd er utvilsomt å la dette forbli en fantasi. Hvis ikke så risikerer du hele forholdet og familien din - og da må du spørre deg om "gevinsten" er verdt innsatsen og risikoen.....

"Alle har fantasier, og ofte er det nettopp det de bør forbli"

ENIG! En fantasi kan man "spole tilbake" og "slette" akkurat som det passer en selv - fantasiholderen har full kontroll!

Men det vrikelige liv kan være noe helt annet...

Annonse

"er jeg/ vi perverse eller bare seksuelt frigjorte?"

Hva har det med saken å gjøre?

Dere setter dere i en jævlig klemme om det her viser seg å ikke være så smart, da. Du blir gravid, broren smitter dere med en sykdom, mannen din blir sjalu på broren sin, eller noe annet.

Har broren lov til å se lystent på deg, når dere ikke har avtalt å ha sex f.eks.? Eller når mannen din ikke er der? For dere vet han tenker på det, også om dere har avsluttet "forholdet" til ham.

Mange feller, og broren MÅ dere fortsette å ha et forhold til.

Synes dere ber om problemer...

Enig!

Må bare si at jeg er imponert over mannen din, min hadde ikke taklet det. Vi hadde med en jente, og da var de vi jenter som koste oss, tror ikke jeg hadde taklet at han hadde hatt seg med henne. Og siden jeg hverken er lesbibsk eller bi, så utgjør ikke hun noen fare for oss i ettertid.

Men, folk er forskjellig og hvis det er noe dere kan gjøre uten at det oppstår probelemer så hvorfor ikke ?

Får mannen din lov til å ha seg en på si da ?

"Men, folk er forskjellig og hvis det er noe dere kan gjøre uten at det oppstår probelemer så hvorfor ikke ? "

Problemet er jo at det vet de ikke.

Innsatsen og risikoen her er meget høy, og med tanke på hva som står på spill så burde de tenke seg VELDIG godt om om det er verdt det.

Noen fantasier bør forbli nettopp det.....

"Men, folk er forskjellig og hvis det er noe dere kan gjøre uten at det oppstår probelemer så hvorfor ikke ? "

Problemet er jo at det vet de ikke.

Innsatsen og risikoen her er meget høy, og med tanke på hva som står på spill så burde de tenke seg VELDIG godt om om det er verdt det.

Noen fantasier bør forbli nettopp det.....

Enig i det....

Men som hun sier så har hun allerde vært i kontakt med denne svogeren og mannen vet om dette, uten at det byr på problemer. Derfor mitt resonnement..

Selvom brødrene ikke skal ha sex med hverandre, skal de ha sex med samme kvinne samtidig. Synes du ikke da at dette blir så intimt og seksuelt at det at de er brødre gjør det hele litt lummert? Hele stemningen må da bli så erotisk ladet under en trekant at de to også føler at de på et vis har sex sammen selvom de ikke rævpuler?

Jeg kan skjønne fantasien om trekant og to menn, men jeg ville ha hentet dem langt utenfor både hjem, familie og vennekrets. Og jeg ville valgt to bifile menn. Nam nam.

Enig i det....

Men som hun sier så har hun allerde vært i kontakt med denne svogeren og mannen vet om dette, uten at det byr på problemer. Derfor mitt resonnement..

Jeg forstår resonnementet ditt.

Men jeg er ganske sikker på at ingen av dem vet hvordan de vil takle dette emosjonelt i etterkant - og over tid.

Følelser er sjelden statiske - de utvikler seg over tid, og utviklingen er avhengig av hvordan de gis næring.

Jeg tror jeg ville tatt sjansen på å bruke en viss sum penger på et veddemål her om at dette kommer til å gå lukt til helv....

Og jeg er sikker på at min risiko for min innsats kontra gevinst er laaaangt bedre enn deres.....

Jeg forstår resonnementet ditt.

Men jeg er ganske sikker på at ingen av dem vet hvordan de vil takle dette emosjonelt i etterkant - og over tid.

Følelser er sjelden statiske - de utvikler seg over tid, og utviklingen er avhengig av hvordan de gis næring.

Jeg tror jeg ville tatt sjansen på å bruke en viss sum penger på et veddemål her om at dette kommer til å gå lukt til helv....

Og jeg er sikker på at min risiko for min innsats kontra gevinst er laaaangt bedre enn deres.....

He he, ja du har nok rett i det.

Det virker som om de er meget seksuelt frigjorte, siden hun å svogern allerde har invovert seg. Kan ikke se for meg at jeg skulle ha sex med broren til mannen min, uansett hvor sexy han måtte være. Men det er jo fordi jeg kjenner min egen begrensning.

Spørsmålet Toplusen stilte var jo ikke om det bød på problemer men:

"Spørsmålet er som følger; er jeg/ vi perverse eller bare seksuelt frigjorte? "

He he, ja du har nok rett i det.

Det virker som om de er meget seksuelt frigjorte, siden hun å svogern allerde har invovert seg. Kan ikke se for meg at jeg skulle ha sex med broren til mannen min, uansett hvor sexy han måtte være. Men det er jo fordi jeg kjenner min egen begrensning.

Spørsmålet Toplusen stilte var jo ikke om det bød på problemer men:

"Spørsmålet er som følger; er jeg/ vi perverse eller bare seksuelt frigjorte? "

Jeg synes ikke svaret er noen av delene.

Jeg synes svaret er at de er dumdristige og ansvarsløse.

Tross alt har de flere barn sammen og et samliv som tilsynelatende fungerer meget bra.

Hvorfor da riskikere så mye for "så lite" - ikke minst for noe som kan få store konsekvenser for deres barn, som ikke har noe de skulle ha sagt om dette......

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...