Gjest whatabsex Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 noen stilte spørsmål om bruk av glidemiddel kunne ha en ugunstig effekt på sæd, og spesielt om man prøver å bli gravid. svaret som ble gitt fra fagkyndig personel er ikke jeg helt enig med. att glidemiddel ikke har noen effekt på sædseller. Man vet egentlig fra før at de fleste glidemiddel innholder konsrverings middel som mange andre ting. konserveringsmiddel har ingen gunstig effekt på noe som er levende. sæd kan leve ca 8 timer i rom tempratur, blandet med glidemiddel lever det langt under en time. jeg vet også at sædceller dør i løpet av 14 min, selv om kondomene ikke er satt in med en typisk sæddrepende middel som nonoxynol9, men av andre kemikaler som latex, og glidemidler som innneholder konservativer. når det gjelder for tidelig utløsning blir det sagt at dette er et stort problem. Det er ikke noe problem, men heller noe some er 100% normalt fra naturens side, det er slik det skal vær, mannen skal komme fort for å sikre seg spredning av sine gener. men selfølgelig blir det lite nytelse til jenten, men kanskje man bør se på sex som noe som må til for å føre menneskeheten videre, i stedet for mage problemer. det er ikke vansklig å forstå at det blir mange problemer for det manlige kjønn, når alt som kun er normalt plutslig blir behandlet som en samling med problemer. det er for mange gutter en stor prestasjon å ha sex,og i stedet for at det skal være spennende, og noe man skal finne ut av selv,blir selvtiliten fylt opp av at dette sansynligvis er et problem. sex er noe som har utviklet seg gjennom evulasjon gjennom svært lang tid, kan man ikke se hvor fantastisk dette er, i stedet for et problem. sist og ikke minst, jeg forstår så veldig godt gutter med alt fra potens problemer til prematuere utløsning når man ikke har et fnugg av selvtilit fordi man jakter på noe som ikke finst, natueren er ikke feilfri, hadde den vært det hadde vi ikke hatt evulasjon, noe som til del skjer på grunn av mutasjoner som er et av naturens mange beundringsværdige filtrinn, men som likevel ga verden liv. svar gjerne til meg om hva du synst:) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/156243-glidemiddelfor-tidelig-utl%C3%B8sning/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Når noe er "naturlig" så er det altså ikke et problem? Logisk. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/156243-glidemiddelfor-tidelig-utl%C3%B8sning/#findComment-1004287 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.