Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg og noen kamerater var en tur i Singapore for en liten tid siden. Der festet vi og hadde det gøy =)

Den ene kvelden traff jeg en søt jente (asiatisk) på et utested som jeg kom i snakk med. Vi danset osv. På slutten av kvelden ville hun vise meg et bra spisested, og for å gjøre en lang historie kort så havnet vi hjemme hos henne.

Problemet var at lillesøsteren hennes og en veninne var der, så hun ville ikke "gjøre noe" foran dem. Hun foreslo at jeg skulle gå inn på do, så kom hun inn.

Der utførte hun oralsex på meg. Det var jo vel og greit. Men hun begynte å snakke om at hun hadde lyst å dra til Norge (bo??) osv. noe som fikk meg til å tro at hun hadde baktanker med det hele. Var hun en hore??? Jeg betalte jo henne ikke noe, men hun virket litt tvilsom etterhvert ...

Uansett, så ble jeg litt freaket ut. Og jeg lurer på om det er sjangs for at jeg kan ha fått noen seksuelt overførbare sykdommer av dette ... bør jeg sjekke meg? Er sjangsen stor?? Dette var jo i Asia, og hvis hun var hore i tillegg?? ...

Alle tips/kommentarer mottaes med takk!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/15625-hjelp-smitte-ved-oralsex/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er vel herpes som en anser som det som lettest kan smitte ved oralsex, men jeg tror faren er liten med mindre hun hadde munnsår eller du har begynt å vise symptomer. Du behøver neppe å bekymre deg over faren for å ha blitt smittet av HIV heller. Sånn som jeg har forstått det, så finnes det en liten mulighet for at dette kan smitte ved oralsex, men den faren er hovedsakelig for den som utfører akten.

Men husk: Det skader jo aldri å ta en liten test.

Det er vel herpes som en anser som det som lettest kan smitte ved oralsex, men jeg tror faren er liten med mindre hun hadde munnsår eller du har begynt å vise symptomer. Du behøver neppe å bekymre deg over faren for å ha blitt smittet av HIV heller. Sånn som jeg har forstått det, så finnes det en liten mulighet for at dette kan smitte ved oralsex, men den faren er hovedsakelig for den som utfører akten.

Men husk: Det skader jo aldri å ta en liten test.

Det er bare 2 uker siden. Får man symptomer etter noen dager?? .. det er jo sykdommer som ikke gir noen symptomer før senere i livet?

Takk for svar forresten ...

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

Sannsynligheten for smitte er forholdsvis liten, men sjekk deg hos legen for sikkerhets skyld.

Hun har nok hatt baktanker ved å forføre deg på do. Kanskje hun tenkte at du kunne bli en bra partner for henne? Og du lot deg lure til et eventyr. mannfolk er lette å lure ut på glattisen.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...