beklager! Skrevet 16. januar 2001 Del Skrevet 16. januar 2001 Nå har jeg bestilt meg time til legen for å ta enda en gynekologisk undersøkelse. Var der den 19.desember og fikk i etterkant høre at alt var bare bra nedentil. Er allikevel bekymret fordi bare 3 dager tidligere hadde jeg ubeskyttet sex, og fikk høre at jeg måtte vente minst 5 dager før man kan finne bakterier av f.eks Chlamydia. Har hatt endel svie, litt utflod(hvitt, luktfritt)men ikke mer enn tidligere. Plages endel med urinveisinfeksjon, så det kan jo være det jeg evt. har. men i såfall virker ikke antibiotikaen som den skal(hatt tatt myyye Furadantin før!) Synes å innbille meg litt ubehag og"stikkning" lenger oppover i magen, også smerter i korsrygg. Det jeg selvfølgelig er aller mest redd for er at jeg har blitt smittet av Chlamydia, og også fått en egglederbetennelse(?). Hvordan merker jeg det? Har jeg grunn til å være bekymret? Hvor rask må jeg i såfall til lege?fikk ikke time før om 1 uke) Hvis jeg evt. har Chlamydia, kan Furadantin fjerne bakteriene? Begynte med p-piller igjen for 1,5 måneder siden, da jeg ble sammen med min tidligere samboer og fra til mitt barn. Synes å merke at jeg lettere får urinveisinfeksjoner med p-piller. Kan dette stemme? Den øvre delen av magen er rar; den er kald og vondt å trykke på.Har være plaget med magesår(de trodde iallefall det) og de ville sende meg til Colonoskopi, men jeg avlyste... Uansett..hvilke symptomer bør jeg vite om? Håper på raskt svar fordi det er grusomt å gå å være egstelig for slike ting og dessuten ikke ha legetime før om 1 uke! Jeg som alltid bruker å sende menn til legen før jeg har sex med dem....ANGRE ANGRE!! Men så er jeg jo altfor engstelig og da..... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/15630-bekymra/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 16. januar 2001 Del Skrevet 16. januar 2001 Egglederbetenelse gir gjerne smerter, feber og utflod, men kan forløpe uten symptomer Furadantin hjelper ikke mot chlamydia. P-pille gir ikke urinveisinfeksjon, men noen får det lettere i forb. med samleie. Hvis du ikke har feber eller sterke smerter, kan du vente en uke med legeundersøkelse. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/15630-bekymra/#findComment-73634 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.