Gå til innhold

Angrepille, kanskje?

Anbefalte innlegg

Gjest Kanskje jeg bør kjøpe?

Hadde sex inatt. Han brukte kondom og alt gikk fint. Men så sa han etterpå at da han trakk seg ut av meg, kjente han en dråpe... Vi sjekket kondomen og den var tett, men kan det kommet sæd ned langs og på meg? Vet ikke hva som dryppet, men tror neppe det var meg. har aldri blitt så våt at det har dryppet, eller det vil si; når jeg blir våt blir det heller mer seigt... Uff, så lite deilig å skrive slikt, men jeg lurer: kan man bli gravid slik??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/156301-angrepille-kanskje/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest tatarataaa

tror neppe du kan bli gravid,hvis han hadde på kondomen under hele samleiet,og det var tett.

hvis noe av sæden har glidd ned innvendig langs kondomet,(noe det lite sannsynlig har gjort)og hvis det er eventuelle ørsmå sjangser for at noe har kommet på deg,så har det vel kommet helt"nederst" på deg,og ikke inni deg.

Så lenge sæden ikke er kommet inni deg er det en milliarddels liten sjanse for at du har blitt gravid.

husk at for å bli gravid må det klaffe med eggløsningen også..så det er svært liten sjangs.

angående det våte han kjente så kan det nok hende at det var fra deg,selv om det vanligvis pleier å være seigere.konsistensen kan jo variere litt.en måte å finne ut hva det virkelig var ,var jo å lukte på det,da hadde dere funnet kjapt ut om det var sæd(lukter ikke akkurat blomster for å si det mildt.hehe)eller ikke.

Lykke til!tror ikke du er gravid,men hvis du er usikker så kjøp en angrepille.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/156301-angrepille-kanskje/#findComment-1004667
Del på andre sider

Gjest Kanskje jeg bør kjøpe?

tror neppe du kan bli gravid,hvis han hadde på kondomen under hele samleiet,og det var tett.

hvis noe av sæden har glidd ned innvendig langs kondomet,(noe det lite sannsynlig har gjort)og hvis det er eventuelle ørsmå sjangser for at noe har kommet på deg,så har det vel kommet helt"nederst" på deg,og ikke inni deg.

Så lenge sæden ikke er kommet inni deg er det en milliarddels liten sjanse for at du har blitt gravid.

husk at for å bli gravid må det klaffe med eggløsningen også..så det er svært liten sjangs.

angående det våte han kjente så kan det nok hende at det var fra deg,selv om det vanligvis pleier å være seigere.konsistensen kan jo variere litt.en måte å finne ut hva det virkelig var ,var jo å lukte på det,da hadde dere funnet kjapt ut om det var sæd(lukter ikke akkurat blomster for å si det mildt.hehe)eller ikke.

Lykke til!tror ikke du er gravid,men hvis du er usikker så kjøp en angrepille.

Takk for svar. Har tatt angrepille nå. vet at det er liten sjangs for det, men jeg har faktisk eggløsning nå... Men har jeg i det minste tatt pillen:-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/156301-angrepille-kanskje/#findComment-1004676
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...