Gå til innhold

Hei dere som skiller og separerer dere!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 89
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

21

• skorpionfisken

6

• Babette

4

• serendipity

2

Har du noen råd til unge som tenker på ekteskap for at de kanskje skal kunne unngå skillsmisse? Mtp valg av partner for eksempel

Gå på samlivsforberedende kurs.

Statistisk sett langt færre samlivsbrudd blant par som har blitt kurset (husker dessverre ikke tallet i hodet, men ganske markant).

Annonse

Jeg er skilt og ville ikke.

I likhet med skorpionfisken har jeg det nå mye bedre med ny samboer. Og er veldig forelsket i ham. Likevel skulle jeg ønske at jeg fortsatt var gift med den første. Som jeg ikke vil ha tilbake. Men jeg savner livet vi hadde sammen og alt rundt det. Og jeg savner ham som venn og "samarbeidspartner". Selvom jeg kommuniserer mye bedre og har mye bedre sex med den nye.

Forsto noen dette? Ikke jeg heller.

Gjest tjohooo

Gå på samlivsforberedende kurs.

Statistisk sett langt færre samlivsbrudd blant par som har blitt kurset (husker dessverre ikke tallet i hodet, men ganske markant).

Præpp'en ja. Forresten en glimrende bryllupsgave, hvis brudeparet ennå ikke har gått der.

Gjest tjohooo

Jeg er skilt og ville ikke.

I likhet med skorpionfisken har jeg det nå mye bedre med ny samboer. Og er veldig forelsket i ham. Likevel skulle jeg ønske at jeg fortsatt var gift med den første. Som jeg ikke vil ha tilbake. Men jeg savner livet vi hadde sammen og alt rundt det. Og jeg savner ham som venn og "samarbeidspartner". Selvom jeg kommuniserer mye bedre og har mye bedre sex med den nye.

Forsto noen dette? Ikke jeg heller.

Jo faktisk :D

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...