Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• musikeren

11

• ShitDiddelyDo

9

• Dorthe

7

• Babette

5

*gni seg i øynene*

issje?

Nei, han er ikke den originale SierDuDet.

Dertil mangler han skrivefeilene, humoren og idrettskunnskapene. Pluss at den originale prata masse med folk på Meldinger, også om ting som hadde skjedd i det virkelige livet.

Men du er kanskje såpass nyfødt på DOL at du kun kjenner denne nye varianten?

ShitDiddelyDo

Dertil mangler han skrivefeilene, humoren og idrettskunnskapene. Pluss at den originale prata masse med folk på Meldinger, også om ting som hadde skjedd i det virkelige livet.

Den med "manglende idrettskunnskaper" svei litt, og jeg må bare få spørre fruen hva hun baserer det på? Mener du det på dol finnes enorme mengder idrettsdiskusjoner som jeg - helt bevisst - sniker meg unna? Eller regnes reality TV og matlaging som "idrett"?

Ellers har du selvfølgelig rett i at jeg ikke er denne perverse huleboeren, men det er strengt tatt noe jeg har sagt hele tiden så enormt revolusjonerende kan det ikke sies å være at du har tenkt ut det helt selv.

Humor har jeg aldri hatt. I Odalen kaller de meg "mannen som aldri ler".

Den med "manglende idrettskunnskaper" svei litt, og jeg må bare få spørre fruen hva hun baserer det på? Mener du det på dol finnes enorme mengder idrettsdiskusjoner som jeg - helt bevisst - sniker meg unna? Eller regnes reality TV og matlaging som "idrett"?

Ellers har du selvfølgelig rett i at jeg ikke er denne perverse huleboeren, men det er strengt tatt noe jeg har sagt hele tiden så enormt revolusjonerende kan det ikke sies å være at du har tenkt ut det helt selv.

Humor har jeg aldri hatt. I Odalen kaller de meg "mannen som aldri ler".

Det er ikke sjelden at store humorister aldri ler selv.

SierDuDet var veldig aktiv på treningsforumet.

Men jeg klarer ikke å forestille meg ham i Odalen.

ShitDiddelyDo

Det er ikke sjelden at store humorister aldri ler selv.

SierDuDet var veldig aktiv på treningsforumet.

Men jeg klarer ikke å forestille meg ham i Odalen.

Ah. Jeg trodde du snakket om idrett. Altså sport.

For der har jeg full kontroll.

Annonse

Ah. Jeg trodde du snakket om idrett. Altså sport.

For der har jeg full kontroll.

Jeg vet jo selvsagt lite om dine kunnskaper i det store og hele. Det jeg mente å påpeke var at SierDuDet ofte var den første til å gi folk råd om trening og kosthold.

Det har jeg ikke sett at du har gjort.

Gjest tjohooo

Ups. nå ga du den nye "SDD" mange nye ideer til hvordan bedre etterligne :)

Husker nicket SierDuDet, men leste aldri de innleggene.

ShitDiddelyDo

Jeg vet jo selvsagt lite om dine kunnskaper i det store og hele. Det jeg mente å påpeke var at SierDuDet ofte var den første til å gi folk råd om trening og kosthold.

Det har jeg ikke sett at du har gjort.

Tja, jeg mener faktisk å huske et par opphetede kostholdsdiskusjoner her. Men jeg har sluttet å gi råd når det gjelder den slags.

Folk hører uansett ikke på meg så lenge jeg ikke lover resultater på 10 dager, og i hvert fall ikke hvis resultatene uteblir når de sitter i sofaen og ser på Days Of Our Life mens de fråtser i majones.

Jeg var faktisk en svært aktivt trenende tidligere.

Ups. nå ga du den nye "SDD" mange nye ideer til hvordan bedre etterligne :)

Husker nicket SierDuDet, men leste aldri de innleggene.

Ja, men han er uansett veldig dyktig. Det går an å lære seg alt annet enn den spontane og litt brutale humoren. Den er noe man enten har eller ikke har, den kan ikke læres.

Annonse

Det spørs nå litt hvilke fyrer som hadde fremlagt denne erklæringen, da....

Om det var noen gamle, ølvommede griser, så hadde jeg grøsset.

Men om Brad Pitt hadde sagt det, så hadde nok denne gamle høna brust med fjøra av glede:-)

Gamle Brad, ja. Han ligner på meg, visste du det?;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...