Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ok, du er litt unnskyldt ettersom bruddet er nytt, men ellers ville jeg sagt:

IKKE RART HUN DUMPA EN SÅNN VRANGFORESTILT IDIOTSJÅVINIST SOM DEG!

Hva er hensikten din med disse utblåsningene i denne tråden?

Ikke mye pent av deg.

Du må se det i lyset av hva som har skjedd i tillegg at det var endel humor i innlegget.

Fortsetter under...

• Svar 111
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

14

• Bård

5

• tjohei

3

• Goliath

3

Mest aktive i denne tråden

Ok, fikk kanskje litt blod på tann når jeg først begynte å skrive. Er selvfølgelig ikke HELT enig i alt jeg skriver, men det føltes godt å få det ut.

Takk for klemmen, mvh vrangforestilt idiotsjåvinist

Jeg synes ikke du er en vrangforestilt idiotsjåvinist.

(Ut av det du skriver)

Du virker mer som en ung,sympatisk,godt reflektert mann.

Stå på! :o)

Klem fra

Gjest Glasselle

Kanskje du hadde feil innstilling i utgangspunktet, og at hun irriterte seg over det. For mange jenter er ikke slik kjøttmarketadferd engang et alternativ.

Hvorfor er du så drittlei mot forfatteren av dette innlegget? Han har blitt dumpet, og du angriper som en desperat.

Gjest tjohooo

Slike som meg? Utrolig at du kjenner meg så godt allerede.

Du sparker meg mens jeg ligger nede, du hater meg fordi jeg har utenpåtiss og det er den eneste feilen du kan sette fingern på.

Er du klar over at kl. er halv to?

gå å legg deg, du skal sikkert på OTTAR møte i morgen tidlig, der kan dere konspirere og legge slagplanen for "the final solution" på hvordan dere skal utrydde alle menn.

Du er en ond ond kvinne

Slike som deg ja, som har et så jævla aggressivt forhold til sjekking og sex og kjønnsforskjeller og det ene og det andre. :)

Annonse

Gjest tjohooo

Må bare si at jeg synes det er godt å høre at andre også synes det går for langt i dagens samfunn ang seksuelle vaner. Jeg synes det er helt forkastelig at det skal være sånn. Synes du har grunn til å være lei deg og fortvilet.

Du har min fulle sympati.

Er det så sikkert at hun ligger rundt bort på det der markedet da?

Selv har jeg dumpa flere gutter, og et par av de verste har kommet med regla til jarle23 og "nå driver du vel og ligger rundt, skjønte du var sånn, kjøtttmarked, bavian, ---" Til slutt jatter man bare med og sier "ja, det gjør jeg, og det har ikke du noe med", enda man i realiteten sitter sammen med gode venner og puster lettet ut over å endelig ha fått dumpet fyren.

Slike som meg? Utrolig at du kjenner meg så godt allerede.

Du sparker meg mens jeg ligger nede, du hater meg fordi jeg har utenpåtiss og det er den eneste feilen du kan sette fingern på.

Er du klar over at kl. er halv to?

gå å legg deg, du skal sikkert på OTTAR møte i morgen tidlig, der kan dere konspirere og legge slagplanen for "the final solution" på hvordan dere skal utrydde alle menn.

Du er en ond ond kvinne

Nå er du direkte tragisk, og du mister mye sympati ved å oppføre deg slik.

Se til å kom deg opp og ut, og slutt med denne barslige sytingen. Er det noe jenter ihvertfall neppe tenner på, så er det selvmedlidende sytekopper som går rundt og mener at hele verden er skyld i deres ulykke.

"..........................."

Hvorfor er du så drittlei mot forfatteren av dette innlegget? Han har blitt dumpet, og du angriper som en desperat.

Det at man har blitt dumpet gjør det ikke greit å slenge rundt seg med idiotiske uttalelser på den måten. Man kan ikke sitte og la være å svare vedkommende bare fordi det er så synd på stakkaren som har blitt dumpet av dama.

".........................."

Gjest Glasselle

Det at man har blitt dumpet gjør det ikke greit å slenge rundt seg med idiotiske uttalelser på den måten. Man kan ikke sitte og la være å svare vedkommende bare fordi det er så synd på stakkaren som har blitt dumpet av dama.

Har han sagt noe i denne tråden som forjener drittkasting? eller snakker du om tidligere uttalelser?

Har han sagt noe i denne tråden som forjener drittkasting? eller snakker du om tidligere uttalelser?

Nå har jo ikke jeg kastet dritt på ham heller, da. Jeg kommenterte hvor idiotisk han oppførte seg med de uttalelsene han kom med. Og det var stort sett det andre gjorde også. Om noen kastet dritt, så var han like flink tilbake, noe som ikke gjør at det er synd på ham i så henseende.

"........................."

Annonse

Gjest Glasselle

Nå har jo ikke jeg kastet dritt på ham heller, da. Jeg kommenterte hvor idiotisk han oppførte seg med de uttalelsene han kom med. Og det var stort sett det andre gjorde også. Om noen kastet dritt, så var han like flink tilbake, noe som ikke gjør at det er synd på ham i så henseende.

"........................."

?

Jeg synes innleggene hans er krassem, men skrevet humoristisk, og at Tjohooo svarer minus humoren.

Ja, kanskje ikke rart han har blitt dumpet, med det primitive/aggressive synet han later til å ha på det meste? ...jeg bare spør...

Nå synes jeg du er urimelig. Det å kunne komme med slike utblåsninger fyller en viktig funksjon på slike fora. Mannen har det vondt og er frustrert og forbanna. Det må han få lov til. Det betyr ikke at han er slik eller slik.

Gjest Glasselle

Ja, kanskje ikke rart han har blitt dumpet, med det primitive/aggressive synet han later til å ha på det meste? ...jeg bare spør...

Hvilke syn tenker du på da?

Har du vurdert muligheten av at dere har ulik form for humor, og at humoren i innleggene hans har unngått deg?

Jeg barer lurer...

Gjest Glasselle

Synes ikke det var noe humor som skinte gjennom det første innlegget, og jeg skjønner godt reaksjonen.

"............................"

Ok.

Jeg synes det første innlegget var gjennomsyret av det som betegnes som svart humor, eller av noen; galgenhumor.

Idiotisk var det vel ikke?

Synes han på en morsom og sarkastisk måte beskrev en virkelighet som faktisk finnes blant mange unge?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...