Gå til innhold

Fra mann til mann

Gjest millemarie som er lei av stein-erik

Anbefalte innlegg

Gjest millemarie som er lei av stein-erik
Skrevet

Hvor lang tid bør det gå fra man flytter fra sin mann til man innleder forhold til en ny mann?

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Hvis moralen holder klarer det seg med et døgn.

Skrevet

Det er en formel på det der.. Man skal ha kommet over den forrige når det har gått en halv gang så lang tid som man var sammen.

Det er selvsagt ikke rom for skjønn, denne formulaen er like sikker som snus.

Skrevet

Innlede et forhold, bør man vente med, men sex går greit etter et par dager.

skorpionfisken
Skrevet

Det er en formel på det der.. Man skal ha kommet over den forrige når det har gått en halv gang så lang tid som man var sammen.

Hmmm.. Tja...

Nei der har jeg nok ikke stemmerett nei....

Skrevet

Shit.....det vil si jeg enda har 3,5 år igjen før jeg er klar....., ja - ja, de første 5 har i og for seg gått kjapt de :-)

Skrevet

Jeg ventet elleve år første gangen og nå har jeg ventet på en ny en i seks år. Hvor er prinsen?

Skrevet

Gis der dispensasjon i trengende tilfeller?

Jeg spør på vegne av meg selv og MsSophie.

Skrevet

Jeg ventet elleve år første gangen og nå har jeg ventet på en ny en i seks år. Hvor er prinsen?

Hvis Mille Marie (å, milde Marie) allerede er lei av Stein Erik, kan du jo snappe han. Jfr. nicket.

Jeg synes for øvrig han nye til Celina (Rema 1000 jr.) er til å spise opp. Reitan heter han, ja.

Skrevet

Hvis Mille Marie (å, milde Marie) allerede er lei av Stein Erik, kan du jo snappe han. Jfr. nicket.

Jeg synes for øvrig han nye til Celina (Rema 1000 jr.) er til å spise opp. Reitan heter han, ja.

Kanskje det hadde vært verdt forsøket? Hm, kanskje jeg skulle følge tykkelsen på lommeboka denne gangen siden jeg ikke gjorde det de to andre gangene.

Skrevet

Kanskje det hadde vært verdt forsøket? Hm, kanskje jeg skulle følge tykkelsen på lommeboka denne gangen siden jeg ikke gjorde det de to andre gangene.

Ja, han kan jo være en hedersmann selvom han er stinn av penger. Og penger er jo ingen hindring.

Eller vil du heller ha pastor Fossmo i Knutby? Han skal visst også være ledig. En handlingens mann.

Skrevet

He he....:-D

Skrevet

Ja, han kan jo være en hedersmann selvom han er stinn av penger. Og penger er jo ingen hindring.

Eller vil du heller ha pastor Fossmo i Knutby? Han skal visst også være ledig. En handlingens mann.

LOL, jeg står over han i Knutby, jeg er ikke helt av det religiøse slaget. Ja, Mel Gibson kunne jeg godtatt likevel da. Og noen av dem i OL er jo supre men det blir barnerov altså :o(

Skrevet

Paa eget ansvar!

skorpionfisken
Skrevet

Nå var jeg kanskje litt for kjapp...

Men å vente i 9 ÅR?

Klosteret neste da....

mil1365380270
Skrevet

Hvis det går i den rekkefølgen, så er det vel bare å følge hjertet?

Skrevet

Stein(E)Rik er for øvrig et bra navn!

skorpionfisken
Skrevet

Stein(E)Rik er for øvrig et bra navn!

Konge. Virkelig.

Om æ lægg om trøkket i navnet så passe de flott inn i dialekten min. Vi sier nemlig om de som er søkkrike at de er:

steine rik

Skrevet

Hva kommer det av at noen aldri finne sin livsledsager, mens andre bare hopper fra den ene til den andre?

Skrevet

Hvis det går i den rekkefølgen, så er det vel bare å følge hjertet?

Det er vel kanskje det at du venter som er feilen. Min har heller ikke dukket opp. Jeg trodde han skulle dukke opp i løpet av 20-årene, men akk nei.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...