Gå til innhold

Mangel på lyst.. (litt langt)

Anbefalte innlegg

Hm... Da holder jeg meg til kondom , og "hopp av i svingen". Det er på ingen måte verden undergang om jeg blir gravid :-) Men vi tenker med å vente til etter jul med aktiv prøving..

Vi anser oss egentlig for ferdige med barn, så vi tar ikke allverdens sjanser! Men å vente med kondomet til avslutningsfasen er i grunnen helt OK! Evt hoppe av - avslutte med BJ. Hvis mannen har skikkelig kontroll, da! *he he*

Jeg slipper alskens hormoner, og jeg slipper å være beskyttet 24-7. HAN viser seg sitt ansvar bevisst, og er svært fornøyd med at denne metoden innebærer mer sex enn diverse andre metoder! *S*

Fortsetter under...

• Svar 75
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

24

• serendipity

8

• Babette

6

• pOOntanG

6

Mest aktive i denne tråden

Snakker du om sexlyst med tanta og mora di?

Også jeg som trodde jeg var frigjort. Blir visst rene tante Pose jeg, rødmer bare ved tanken.

LOL

Dette har da vært en diskusjon som har vart i evig tid. Og de fleste jeg kjenner inklusivt meg, har kjørt pliktløp i ny og ne. Diskuterte det akkurat med datteren min og hun sa at hun hadde ikke funnet seg i å være uten sex over lenger enn en uke. Da hadde hun skippet kjæresten.

*S* Selv om man i utgangspunktet ikke hadde lyst på sex, så kan det jo bli kjempebra når man først kommer i gang! :-)

Hvis man etter mange års samliv skal vente på det magiske øyeblikket hvor begge to helt spontant får lyst på sex samtidig, så kan man jo risikere å vente lenge! *S*

Men det er vel best for selvfølelsen at man bytter på å ta initiativ, og bytter på å være den som tenker "var egentlig litt sliten nå, men når h*n vil, ja, så hvorfor ikke?"

For også menn KAN jo være slitne, da! ;-)

Trodde nesten jeg var blitt litt rar her jeg. Nå er det lenge siden jeg var gift da men det var jo ei grense for hvor mange ganger jeg kunne si at jeg ikke orket.

Og som du også sier, det kan bli bra for det.

Selvfølgelig er det ideele at begge har lyst hver gang den andre har lyst men det er en utopi.

LOL

Dette har da vært en diskusjon som har vart i evig tid. Og de fleste jeg kjenner inklusivt meg, har kjørt pliktløp i ny og ne. Diskuterte det akkurat med datteren min og hun sa at hun hadde ikke funnet seg i å være uten sex over lenger enn en uke. Da hadde hun skippet kjæresten.

Javisst har man kjørt pliktløp i ny og ne. Eller rettere sagt tenkt at sulten kommer når man spiser.

Men snakke om sex med mor og tante? Ikke denne knøtta, nei.

Heller med far og onkel.

Annonse

Ler jeg også! Du har en smittende latter!

Hva skal man si?

Jeg hadde vel ikke diskutert dette med noen andre enn dere!?

OG: at dete utviklet seg til å inneholde humoristiske innslag er bare topp!

Trenger å le litt iblant!

Takk!

*ROFLMAO*

Trodde nesten jeg var blitt litt rar her jeg. Nå er det lenge siden jeg var gift da men det var jo ei grense for hvor mange ganger jeg kunne si at jeg ikke orket.

Og som du også sier, det kan bli bra for det.

Selvfølgelig er det ideele at begge har lyst hver gang den andre har lyst men det er en utopi.

man kan jo FÅ lyst selv m man ikke hadde det til å begynne med! ;-)

Men det kommer jo an på elskeren, selvsagt! *S*

Annonse

Takker for råd, MEN:

Jeg er redd dette vil bli oppfattet som press og det er det siste jeg vil.

Som det sies i et svar her at det kan utføres som "pliktløp" og for husfredens skyld.

Hvis jeg skulle gjøre noe sånt hadde jeg totalt mistet lysten og - tror jeg - evnen!

I vårt forhold har spontanitet vært en kjempestyrke, dere ville ikke tro hva vi har gjort og hvor :)

Shit jeg savner det...

Tror nok at du kan ha rett i det at det kan virke som press dersom dette kommer fra deg! :-(

Men samtidig så er jeg overbevist om at - om ikke alle så ihvertfall svært mange - damer vil få mer lyst på sex hvis de "penses" inn på riktig spor. Men trikset er altså å komme seg til dette sporet - der har jeg dessverre ingen gode råd å komme med.

Men jeg ønsker deg all mulig lykke til! :-)

Gjest I samme båt

Ja sålenge det føles riktig for begge, og dere er enige er det jo greit. Men syntes det er så rart. Sex er for meg svært mye av et forhold. Ikke alt, men svært mye. Jeg hadde gått fra konseptene om jeg ikke skulle hatt sex på så lenge.

Må vel også legge til at vi har vår datter på 2,5 år på vårt rom.Vi har ikke flere rom og å flytte er helt uaktuelt,i allefall enda.

Må vel også legge til at vi har vår datter på 2,5 år på vårt rom.Vi har ikke flere rom og å flytte er helt uaktuelt,i allefall enda.

Da vil jeg anbefale oppå vaskemaskinen. Når den går er det ingen som hører noe. Bare husk å låse døra, he he..

Vi har ikke barn på rommet til vanlig, men vi har da vært på ferieopphold på hotell hvor vi har hatt en 5-6-7-åring på samme rom som oss, og det er bare å være litt stille, det! *S*

Det kan jo være flere ting, her er noen forslag:

* Følelser > lyst på sex, og da manglende følelser > ikke lyst på sex. Da er det kanskje tid for den gode Samtalen, hva vil vi nå med dette forholdet?

* Hormonelt (stoffskifte, p-piller, overgangsalder el.l.). Fastlegen har svaret.

* Hverdagstralten. Da kan du prøve å legge opp til at livslyst, sanser og tenkning pirres og stimuleres, feks gjennom mat, kunst, kultur, sosialt liv, reiser, natur, de opplevelser som passer for dere. Så kommer lysten som en naturlig følge av dette.

Sex-tips om frekt undertøy, oljemassasje og erotiske filmer kan jeg tenke meg bare virker masete.

så bråkete vaskemaskin har ikke vi! *he he he*

(dette var morosamt, gitt! kjempegøy med sex-fleiping!)

Vel ,vel.. Vår bråker egentlig ikke sååå mye den heller. Men det er slutt på å inkludere vaskemaskinen i sexlivet vårt. Vi har nemlig fått en tørketrommel oppå :-) (syntes jeg ser meg seg trykket opp i taket, he he) Men vi har selvsagt funnet nye erstatninger... :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...