Gå til innhold

Mangel på lyst.. (litt langt)

Anbefalte innlegg

Vel ,vel.. Vår bråker egentlig ikke sååå mye den heller. Men det er slutt på å inkludere vaskemaskinen i sexlivet vårt. Vi har nemlig fått en tørketrommel oppå :-) (syntes jeg ser meg seg trykket opp i taket, he he) Men vi har selvsagt funnet nye erstatninger... :-)

"slutt på å inkludere vaskemaskinen i sexlivet vårt"

*he he* morosamt!! :-)

Fortsetter under...

• Svar 75
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

24

• serendipity

8

• Babette

6

• pOOntanG

6

Mest aktive i denne tråden

så bråkete vaskemaskin har ikke vi! *he he he*

(dette var morosamt, gitt! kjempegøy med sex-fleiping!)

Mmm. Kjempegøy.

Hvordan skal jeg klare å holde meg alvorlig neste gang jeg ser mannen din ? Spesielt hvis han har på seg den kledelige hatten og frakken...

Mmm. Kjempegøy.

Hvordan skal jeg klare å holde meg alvorlig neste gang jeg ser mannen din ? Spesielt hvis han har på seg den kledelige hatten og frakken...

Uff ja, må nok skaffe meg nytt nick nå som jeg har blitt gjenkjent her inne! *S*

Men dette er da ingenting å skamme seg over! ;-))

Mmm. Kjempegøy.

Når jeg tenker meg om tror jeg neppe at han ville blitt særlig ille berørt dersom noen så på ham og tenkte: "Se! Der går han som har sex med kona si!" *he he*

Annonse

Når jeg tenker meg om tror jeg neppe at han ville blitt særlig ille berørt dersom noen så på ham og tenkte: "Se! Der går han som har sex med kona si!" *he he*

Det var detaljnivået som fikk meg til å humre litt. Litt mer enn jeg ønsket å vite liksom. Og så står det spesielt dårlig til den hatten...

Bare fordommer selvfølgelig. Faren min hadde også sånn hatt, og han har jo beviselig hatt sex.

Det var detaljnivået som fikk meg til å humre litt. Litt mer enn jeg ønsket å vite liksom. Og så står det spesielt dårlig til den hatten...

Bare fordommer selvfølgelig. Faren min hadde også sånn hatt, og han har jo beviselig hatt sex.

Man må jo ikke bruke både hatt og vaksemaskin samtidig , da! *he he*

(Men for ordens skyld så var det ikke meg som bragte opp dette med maskina*S*)

Gjest I samme båt

Da vil jeg anbefale oppå vaskemaskinen. Når den går er det ingen som hører noe. Bare husk å låse døra, he he..

Da må det heller bli oppetter vaskemaskina da,for oppå den har vi tørketrommel`n;o)

Men så var det ikke meg som ville ha hjelp heller,kan ikke se at jeg har bedt om det.

Vi har ikke problemer med "tingenes tilstand":o)

Da må det heller bli oppetter vaskemaskina da,for oppå den har vi tørketrommel`n;o)

Men så var det ikke meg som ville ha hjelp heller,kan ikke se at jeg har bedt om det.

Vi har ikke problemer med "tingenes tilstand":o)

Neida, så at du ikke ba om det. Men jeg skulle prøve å være morsom. Men det var tydeligvis ikke det for deg, Sorry :-)

Så du at jeg fleipet tilbake?

Forsto humoren ja:o)

Nei det skjønte jeg ikke... Men ettersom du la på noen smilefjes rundt om så skjønte jeg at du ikke var "sur" da, så derfor svarte jeg på en "ikke sur" måte. Hm.. vanskelig å skrive det sånn man ville sagt det. (kan så lett oppfattes som surt/svvisende skriftlig, men om man hadde fått sat det med riktig uttykk og trykk på ordene hadde det blitt oppfattet helt annerledes)

Annonse

Gjest I samme båt

Nei det skjønte jeg ikke... Men ettersom du la på noen smilefjes rundt om så skjønte jeg at du ikke var "sur" da, så derfor svarte jeg på en "ikke sur" måte. Hm.. vanskelig å skrive det sånn man ville sagt det. (kan så lett oppfattes som surt/svvisende skriftlig, men om man hadde fått sat det med riktig uttykk og trykk på ordene hadde det blitt oppfattet helt annerledes)

Dette ;o) er et fleipetegn.

Dette :o) er et smilefjes.

Nei da,ingen sure miner her heller:o)

Nå har ikke jeg lest alle svarene du har fått, men...

Hva har du gjort for å hjelpe henne til å få lysten tilbake?

Å "presse" vil i hvert fall ikke fungere...

Tror at det er viktig å fjerne fokus fra sex en stund i deres forhold. Det gjelder for dere begge. Ikke tenk på sex i det hele tatt. Det jeg mener å si er; kan dere ikke kose litt forsiktig sammen? Gi henne varme blikk, kyss henne varsomt, hold rundt henne, dans med henne, forfør henne, men for all del ikke ta henne med inn på soverommet, ikke la kosen ende med sex. La kos være kos for en stund! Kanskje vil hun gradvis ta initiativ til sex, men da bør du føle deg sikker på at hun gjør det fordi hun har lyst og ikke fordi hun føler at hun ”skylder” deg det…

Gjest sjelden eller aldri

Kan du være min husbond tro?

Jeg er vel ganske lik din kone.

Vi har 3 små barn og begge har jobb.Jeg blir veldig sliten etter endt dag.Her har det ikke vært sex på snart ett år.

Jeg synes kanskje at mannen min burde hjelpe til litt mer hjemme,sånn at ikke jeg sliter meg ut helt.Det føles ganske urettferdig når mannen kan sette seg i en stol og lese aviser,se på tv og en selv må lage middag,vaske tøy,rydde og you name it.Dette tar i allefall fra meg lysten.

En ting til som kan være en medvirkende årsak,er at jeg har fått satt inn hormonspiral.

Hormonene spiller nok inn på lysten.

MEN,jeg tenker som så,at når barna har blitt større så får vi heller prøve å ta opp sexlivet igjen da.

Det må sies at vi har det helt topp på andre hold.Vi sier omtrent hver dag at vi er glade i hverandre.Klem og kos er det mye av også + at vi kan snakke med hverandre om omtrent alt.

Nå sier jeg ikke at det er sånn hos Dere,men håper at du kanskje kan finne noen grunner til hvorfor det er sånn med din kone.

Håper problemet løser seg for Dere:o)

Trodde nesten det var jeg som hadde skrevet dette innlegget, men jeg har 2 barn og ikke 3. Bortsett fra det er vår sitasjon lik. Vi har ikke hatt sex på mye mere enn et år av samme årsaker som deg/dere. I tillegg har min mann ereksjonssvikt og har nok prestasjonsangst. Det går lenge mellom hver gang han prøver seg, og jeg er litt lei av halvhjertede forsøk. Han gjør alt han kan for at jeg skal tilfredsstilles, men jeg savner samleie; ikke bare å få en orgasme. Det kan man da faktisk klare selv. Det var en lang periode som jeg tok initiativet nesten hver gang, men det ble ikke noe sving på det; han trakk seg når han merket at ereksjonen forsvant. Det gjorde meg veldig frustrert. Derfor har jeg nå kapitulert og håper vi klarer å leve sammen uten sex. Min lyst har avtatt i forb. med beg. overgangsalder, så det hjelper heller ikke på saken. Det er et savn, men har man levd sånn i flere år så blir det også en vane til slutt.... Jeg føler at det skal bli vanskelig "å komme i gang" igjen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...