Gå til innhold

Brev til kinesiske myndigheter

Anbefalte innlegg

Når vi er på hentereise i Kina måtte vi forrige gang skrive et brev på engelsk til myndighetene. Jeg vet at jeg forrige gang fant en mal på dette på nettet, men kan ikke finne den igjen nå. Er det noen som kan hjelpe meg? Jeg er ikke så veldig flink i engelsk så jeg skulle absolutt ha forberedt dette brevet før vi reiser.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/156585-brev-til-kinesiske-myndigheter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest det var rart

Brevet heter "Adoption Application" og vi har skrevet det begge gangene vi har vært i Kina.

Du mener adopsjonssøknaden ja.Men det var rart at dere har måttet skrive den på engelsk.vi skrev brevet på norsk og så ordnet foreningen oversettelsen.Er det forskjell på foreningenes praksis her da?

Du mener adopsjonssøknaden ja.Men det var rart at dere har måttet skrive den på engelsk.vi skrev brevet på norsk og så ordnet foreningen oversettelsen.Er det forskjell på foreningenes praksis her da?

Første gang i januar 2002 skrev vi på engelsk. Nå sist mener jeg at det var på norsk.

Uansett så kan det være greit å ha med seg noe på engelsk eller norsk som sier noe om hva man kan skrive i søknaden. Ikke alltid de små grå fungerer :-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...