Gå til innhold

Er det bare sex?

Anbefalte innlegg

Gjest hva tror dere?

Hei

nå har jeg blitt litt usikker her og trenger vel noen råd fra dere. Møtte en herlig gutt i mai og vi har "holdt på" siden det, vært sammen nesten hver dag i sommer og hatt det helt famntastisk. Vi ble veldig close men vi ble aldri ordentlig kjærester fordi han skulle i militæret og jeg skulle begynne å studere i en annen by. Derfor skulle dette bare være en sommer greie. Men så ble det jo mye følelser og det viste seg at det ikke var lett å avslutte dette når jeg skulle flytte. Ingen av oss ville avslutte dette. men han ville ikke bli kjærester siden han ikke orker å være i militæret og bare beskymre seg om hva jeg driver med(jeg har vel et rykte for å være ekstremt flørtende). Dette skjønte jeg godt og aksepterte det fordi jeg også visste ikke hvordan jeg ville føle når jeg flyttet og møtte masse nye mennesker. Nå har jeg flyttet og han i militæret, vi snakker sammen hele tiden og savner hverandre. Han får perm om 3 uker og da kommer jeg hjem for å treffe han. Men her kommer min beskymring: jeg har sterke følelser for ham og ser ikke engang på andre gutter, men det jeg er redd for er at han kanskje bare tenker at han får seg sex når han kommer hjem, og derfor bruker meg litt. Jeg vet han var forelsket i meg i sommer og har aldri gjort meg noe vondt, men grunnen til at jeg tenker dette er at han ofte skriver litt kinky meldinger om at han gleder seg til å se meg igjen og ha sex med meg osv. Jeg er ganske kinky selv og vi snakker ekstremt mye om sex så det kan hende han skriver sånn fordi han vet jeg liker det, eller skriver han det for det er det eneste han bryr seg om?? Han spør selvsagt hvordan jeg har det osv når vi snakkes på telefon men meldingene går mye i sex. Huff, dette ble svært vanskelig å forklare men VELDIG takknemlig for svar :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/156588-er-det-bare-sex/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...