Gjest Hva tror dere? Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Hei nå har jeg blitt litt usikker her og trenger vel noen råd fra dere. Møtte en herlig gutt i mai og vi har "holdt på" siden det, vært sammen nesten hver dag i sommer og hatt det helt famntastisk. Vi ble veldig close men vi ble aldri ordentlig kjærester fordi han skulle i militæret og jeg skulle begynne å studere i en annen by. Derfor skulle dette bare være en sommer greie. Men så ble det jo mye følelser og det viste seg at det ikke var lett å avslutte dette når jeg skulle flytte. Ingen av oss ville avslutte dette. men han ville ikke bli kjærester siden han ikke orker å være i militæret og bare beskymre seg om hva jeg driver med(jeg har vel et rykte for å være ekstremt flørtende). Dette skjønte jeg godt og aksepterte det fordi jeg også visste ikke hvordan jeg ville føle når jeg flyttet og møtte masse nye mennesker. Nå har jeg flyttet og han i militæret, vi snakker sammen hele tiden og savner hverandre. Han får perm om 3 uker og da kommer jeg hjem for å treffe han. Men her kommer min beskymring: jeg har sterke følelser for ham og ser ikke engang på andre gutter, men det jeg er redd for er at han kanskje bare tenker at han får seg sex når han kommer hjem, og derfor bruker meg litt. Jeg vet han var forelsket i meg i sommer og har aldri gjort meg noe vondt, men grunnen til at jeg tenker dette er at han ofte skriver litt kinky meldinger om at han gleder seg til å se meg igjen og ha sex med meg osv. Jeg er ganske kinky selv og vi snakker ekstremt mye om sex så det kan hende han skriver sånn fordi han vet jeg liker det, eller skriver han det for det er det eneste han bryr seg om?? Han spør selvsagt hvordan jeg har det osv når vi snakkes på telefon men meldingene går mye i sex. Huff, dette ble svært vanskelig å forklare men VELDIG takknemlig for svar 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/156589-er-det-bare-sex/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Korse1365380740 Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 er det ikke vanlig med sex sms da? den eneste måten du kan finne ut hva han egentli føler og vil er å spør han. prøv å prat me han om det, burde kansje passe på at situasjonene ikke blir for anspent for da bruker mannfolk å springe til de får blodsmak i kjeften. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/156589-er-det-bare-sex/#findComment-1009850 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest takk for svar Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 er det ikke vanlig med sex sms da? den eneste måten du kan finne ut hva han egentli føler og vil er å spør han. prøv å prat me han om det, burde kansje passe på at situasjonene ikke blir for anspent for da bruker mannfolk å springe til de får blodsmak i kjeften. joda det er jo helt vanlig med sex sms, så jeg vet ikke hvorfor jeg plutselig har begynt å reagere på dem. Kanskje fordi det har blitt så mange i det siste, men det er vel fordi de vanlige samtalene om dagligdagse ting tar vi på telefon. Jeg spurte han før jeg flyttet og han dro til militæret om grunnen til at han ville fortsette med det vi har, var for å få seg sex når han hadde perm, det var det dummeste han hadde hørt og ble litt fornærmet. Jeg tror kanskje også grunnen til at jeg er usikker er at da jeg skulle flytte ønsket jeg at vi skulle bli ordentlige kjærester. Han ville ikke fordi han ønsket ikke være i militæret og bekymre seg over hva jeg drev med mens jeg var ute å festet og ble kjent med nye spennende mennesker. Men han ville på ingen måte avslutte dette. Jeg forstår vel egentlig dette, men huff jeg vet ikke jeg.. er det jeg som finner må usynlige problemer? jeg er ekstremt gald i han og vil bare ha han. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/156589-er-det-bare-sex/#findComment-1009939 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.