Gå til innhold

Anbefalte innlegg

jeg har den siste tiden vært plaget, etter samleie er det som om penis er altfor hard, og det føles som "om ikke alt kommer ut". Det tar lengre tide enn normalt før den blir slapp igjen. Av og til ved onani kjenner jeg en stikkende smerte i nedre del av magen. Det virker som om det er vanskelig å få presset ut det som skal ut. Jeg har også vært plaget av å miste følelsen i penis når den er i slapp tilstand, da krymper den også.. noen som vet hva dette kan være ?? jeg er redde....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/156590-rar-penis/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har desverre ikke hørt om det før og kan derfor ikke hjelpe deg.

Men...hvorfor ikke gå til lege med dette problemet i steden for å gå rundt og bekymre deg og være redd ?

Din lege ser underliv - mannlige sådanne også - mange ganger i uka,og kommer ikke til å reagere på deg/eller din i det hele tatt.

Synd at folk skal kvie seg for å gå til lege med disse kroppsdelene, de er jo faktisk like naturlige de som alle andre deler vi har på kroppen.

Og tenk så deilig for deg å få hvite hva som gjelder og går slik at du kan puste ut etterpå.

Tenk på det...lykke til.

Hilsen...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/156590-rar-penis/#findComment-1007559
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...