Gå til innhold

MEGET flaut spørsmål som mange kan svare på?

Anbefalte innlegg

Heisann, jeg har et meget ehm...flaut spørsmål....og det har noe med do-besøk å gjøre.

Altså, i min oppvekst brukte mamma vann på meg, for å gjøre det pent og rent etter bruk av toalettet.

MEN, nå er jeg jo egentlig vokst fra det stadiet, MEN, jeg har forsatt ikke funnet en skikkelig "brukerveiledning" for toalettpapir...og...av den grunn får jeg det vanligvis ikke helt rent og pent der nede. Så det jeg lurte på var om noen kan fortelle meg litt om hva normal "prosedyre" egentlig er?

Fortsetter under...

En to-tre håndlengder med dopapir, lett brettet/krøstet sammen.

Hold i venstrehånden, da det som regel er lettere.

Dra forfra og bakover (veldig viktig hvis du er ei jente) to-tre-fire ganger til ønsket effekt er oppnådd, dvs papiret ikke lenger er møkkete.

Gjenta eventuelt prosedyren med nytt papir.

PS Det finnes utmerkede fetish-steder på nettet for sånne som deg! ;)

- om det er sånn du er, da.

Gjest Lege Nina Lindstad

Til flau vedr. toalettbesøk.

VASK ETTER TOALETTBESØK SKAL VÆRE UNØDVENDIG. Likeledes skal huden kunne tåle litt avføringsrester, og dette vil ikke skape luktproblemer om det ikke er unormalt mye. Enkelte personer kan ha noen ekstra hudfolder rundt endetarmsåpningen, som kan vanskeliggjøre vanlig tørk. Da kan oljeservietter; beregnet på spebarnsrumper være et godt alternativ. man bør ikke gni hardt med papir, og ikke bruke daglig såpe; det ødelegger den normale hud-beskyttelsen mot bakterier og sopp.

Informasjon via Internett erstatter ikke en legekonsultasjon. For en sikker

vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet bør du derfor rådføre deg

med legen din.

Vennlig hilsen Nina Lindstad, Spes allmenmedisin/Idrettslege.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...