Gå til innhold

Anbefalte innlegg

jeg har vært sammen med kjæresten min i ca 4mnd. I det siste har det gjort vondt å ha sex, og jeg greier ikke å fullføre samleiet. kan dette komme av blødninger utenom vanlig syklus pga en glemt p-pille? har dette noen innvirkning på at jeg ikke blir kåt, selv om jeg ønsker å ha sex?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/156636-s%C3%A5r-i-underlivet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

er du våt nok da? hvis du ikke er det, så er det jo en selvfølge at det gjør vondt. I så fall, prøv med en glidekrem å se om det kommer til å hjelpe.

Hvis du er barbert kan dette gjøre huden mer "skjør" og gjøre at du blir lettere sår. Kan godt hende at du har en lettere sopp infeksjon som gjør at huden på utsiden er sprekt litt.

Gjest Gro Isachsen, Sexpert

Det høres mer ut til at du har sex uten å ha lyst og uten å være tent. Da får du ikke nødvendig lubrikasjon og et samleie kan gi mer gnagsår i kjønnsorganene enn nytelse. Har du sex mange ganger uten å ha lyst, kan det gjøre at du etter hvert forbinder sex med noe vondt og negativt, ikke noe du gleder deg til. Det vil igjen gå ut over lysten din. Det går ikke an bare å bestemme seg for at du har lyst på sex i hodet. Du må også få kroppen din til å innstille seg på at det er god sex i vente.

Dersom jenter har sex mange ganger, uten at kroppen er innstilt på samleie, hender det at musklene ytterst, rundt skjeden låser seg og ikke vil slippe noe inn i skjeden. Det kan gjøre fryktelig vondt om så skjer.

Derfor - ikke ha samleie før du er skikkerlig tent. Kos dere med et langt forspill før dere har sex og let etter erogene soner hos hverandre. Lykke til videre!

Som du sikker skjønner nå har P-pillen neppe noe å si for at det gjør vondt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...