Gå til innhold

miserabel kjeft

Anbefalte innlegg

bruker en del penger på tannbehandling og har sliti med tannhelsen en lang periode.men jeg blir aldri ferdig.hver eneste gang noe er fikset dukker det opp noe nytt og fyllinger detter ut og tannslipingen er såpass at det knekker av et hjørne både her og der.hvordan får man tatt opp dette med tannlegen sin uten å tråkke på noen tær liksom.og hvordan måler man kvaliteten på den behandlingen man får.man vet jo ikke så mye om tann behandling.men jeg er alvorlig bekymret for at jeg skal ha det sånn hele livet og jeg er ikke så gammel.tannleger jeg har vært hos har dessuten dårlig tid og jeg er lei midlertidige løsninger som ofte fører til en eller annen akutt infeksjon eller repetering av samme jobb omigjen og omigjen.har andre noen nyttige erfaringer på dette?og forresten vet noen hvorfor legevakten ikke anser tannproblemer som en akutt tilstand mtp smerter?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/156646-miserabel-kjeft/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...