Gå til innhold

Ang. det beste med å bo alene

Anbefalte innlegg

Gjest Tragisk lesing

Jeg undres over hvilke menn dere som har svart i den tråden har kommet ut for.

Klager på maten.

Blander seg oppi når dere skal legge dere.Og når dere skal komme hjem fra jobb.

Ser på tv hele dagen.

Bryr seg borti hva dere bruker pengene deres på.

Det må da være av værste sort dere har kommet ut for?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/156650-ang-det-beste-med-%C3%A5-bo-alene/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Tragisk lesing

Joda jeg er tragisk jeg og trives med det.

Det jeg skrev var for å trøste de som bor alene. Hjelpe dem å se det positive i livet deres.

(jeg er ennå ironisk, hvis noen skulle lure....c',))

"Joda jeg er tragisk jeg og trives med det"

Det er ikke personene i innleggene jeg syntes er tragisk,kun situasjonen.

At du kaller deg tragisk,er dine ord.

Annonse

Gjest nei slik er det

Da må da gå an å ha litt kustus på menn?

Om min mann er urettferdig så sier iallefall jeg ifra.

Det gikk ikke for meg i mitt ekteskap som varte over tyve år. Jeg har ingen tro på at jeg vil få det til med en annen, og derfor er det best å bo alene. Det er utrolig deilig å ta alle avgjørelser selv, og kunne gjøre det som passer meg. Kunne legge meg når jeg vil, lese når jeg vil og slå av lyset når jeg vil. Kunne spise når jeg vil, og hva jeg vil. Kunne drikke vin når jeg vil og se på tv når jeg vil. Kunne komme hjem når jeg vil. Kunne være sammen med kjæresten når jeg vil, og være alene når jeg vil.

Gjest Tragisk lesing

Det gikk ikke for meg i mitt ekteskap som varte over tyve år. Jeg har ingen tro på at jeg vil få det til med en annen, og derfor er det best å bo alene. Det er utrolig deilig å ta alle avgjørelser selv, og kunne gjøre det som passer meg. Kunne legge meg når jeg vil, lese når jeg vil og slå av lyset når jeg vil. Kunne spise når jeg vil, og hva jeg vil. Kunne drikke vin når jeg vil og se på tv når jeg vil. Kunne komme hjem når jeg vil. Kunne være sammen med kjæresten når jeg vil, og være alene når jeg vil.

Det er utrolig deilig å kunne gjøre dette i et ekteskap også.

Gjensidig respekt kalles det vel.

Gjest nei slik er det

Jeg mangler fremdeles i godt voksen alder å bli kjent med ekteskap hvor slikt fungerer. Jeg kjenner mange som påstår at det gjør det.

Gjest Pl@ymaker

Du er en av de heldige som har fått en bra match du da! Ikke harseler med de som har vært mindre heldige. De fleste er forelsket og tar avgjørelser i den fasen av forholdet. Flaks avgjør om det var lurt eller ikke. Skilsmissestatistikken sier vel noe om at mange handler overilt. Mange forandrer seg også drastisk fra kjæreste/samboertiden til foreldre/småbarnsperiode-tiden. Og DA er det ofte for sent å komme ut av det på en 'pen'måte. En har jo også barn.

Det finnes drittsekker av begge kjønn forresten.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...