Gå til innhold

nå er jeg prevansjons-fovirret..:)

Anbefalte innlegg

det blir litt mas fra meg, men jo mer jeg leser jo mer forvirret blir jeg..

her er situasjonen...:

- jeg trenger prevansjon til ca mai/junoi neste sommer. da skal vi til med noen seriøse baby-prosjekter:)

- jeg liker ikke så godt de prevansjonene med hormoner.

jeg gikk tom for p-piller for noen mnd siden og vi har brukt kondom siden, noe som ingen av oss liker..men poenget er at sexlysten min har gått fra den berømte "ikke i kveld kjære" til det stikk motsatte.. noe som vi liker:)

jeg tenkte på spiral (kobber) men med tanke på "innkjøringstiden" som med noen kan ta flere mnd er jeg ikke sikker. for om innkjøringstiden er ca 3 mnd (f eks) da er det 5 mnd igjen til den skal ut..

litt frustrerede det her..

hadde det ikke vert for det forestående bryllupet til sommeren hadde vi bare satt i gang med baby-planene nå.. men høygravid på brullupsdagen? hmm.. tro'kke det:)

takknemlig for svar:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/156714-n%C3%A5-er-jeg-prevansjons-fovirret/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp. :) Plastikk-kopp som dekker cervix. Men, har du overveid lav-dose hormon-prevensjon? Som p-ringen.

jeg har ikke tenkt så mye på det, men jeg finner p-ringen ganske fasinerende. hvor mye koster den? byttes den hvær mnd? hvor mye vil det koste pr år? er det sånn at man kjøper 1 også har man den hele tiden?

Annonse

Gjest tubal-kandidat

jeg har ikke tenkt så mye på det, men jeg finner p-ringen ganske fasinerende. hvor mye koster den? byttes den hvær mnd? hvor mye vil det koste pr år? er det sånn at man kjøper 1 også har man den hele tiden?

Du kan lese masse om p-ring/NuvaRing her på forumet (prøv Søk-funksjonen), og på websiden http://www.nuvaring.no .

Kort fortalt har du hver ring inne i 3 uker, og ute i en uke. Du kan også skippe den ringfrie uken for å slippe mensen. Ringene koster 289 kroner for en 3-pakning, som da normalt varer i 12 uker.

Gjest papirtiger

Du kan lese masse om p-ring/NuvaRing her på forumet (prøv Søk-funksjonen), og på websiden http://www.nuvaring.no .

Kort fortalt har du hver ring inne i 3 uker, og ute i en uke. Du kan også skippe den ringfrie uken for å slippe mensen. Ringene koster 289 kroner for en 3-pakning, som da normalt varer i 12 uker.

Det er sikkert individuelt, men jeg hatet p-ringen. Fikk for det første utflod av den, yuk..

Også kjente kjæresten min den veldig godt når vi hadde sex. Var litt stress å ta den ut, og huske å sette inn igjen.

Og verst av alt, jeg fikk like ille bivirkninger som med pillen..nesten verre faktisk.

Det er sikkert individuelt, men jeg hatet p-ringen. Fikk for det første utflod av den, yuk..

Også kjente kjæresten min den veldig godt når vi hadde sex. Var litt stress å ta den ut, og huske å sette inn igjen.

Og verst av alt, jeg fikk like ille bivirkninger som med pillen..nesten verre faktisk.

eu.. det er ikke bra..

jeg hater prevansjon.. veeeeldig fristende å følge gubens forslag om å bar "la det stå til...."

han har planer om sitt eget fotball lag tror jeg....

Gjest tubal-kandidat

eu.. det er ikke bra..

jeg hater prevansjon.. veeeeldig fristende å følge gubens forslag om å bar "la det stå til...."

han har planer om sitt eget fotball lag tror jeg....

Heh vel, det er DIN kropp, og hvis han måtte gjøre jobben, ville han nok nøyd seg med en (eller ingen?). ;)

Uansett, jeg har bra erfaringer med p-ringen, ingen utflod og merkes ikke under sex i det hele tatt. Så det er nok veldig individuelt, ja.

Heh vel, det er DIN kropp, og hvis han måtte gjøre jobben, ville han nok nøyd seg med en (eller ingen?). ;)

Uansett, jeg har bra erfaringer med p-ringen, ingen utflod og merkes ikke under sex i det hele tatt. Så det er nok veldig individuelt, ja.

vi har en avtale om at han skal føde annenhvær:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...