Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når typen min tar meg bakfra får jeg en tissetrengt følelse. Har hørt at det er normalt, men hva er det egentlig som skjer? Det blir liksom en blanding av godt og ekkelt, klarer ikke å nyte det fullt ut når det kjennes ut som om jeg holder på å tisse på meg!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Du skal ikke se bort ifra at g-punktet ditt stimuleres litt ekstra når han tar deg bakfra - noe som kan gi følelsen du beskriver.

Skrevet

Det er mulig at du ganske enkelt får et press mot blæren i den stillingen.

"........................."

• 2 uker senere...
Skrevet

Du skal ikke se bort ifra at g-punktet ditt stimuleres litt ekstra når han tar deg bakfra - noe som kan gi følelsen du beskriver.

hvis g-punktet stimuleres, hvorfor får man da ikke orgasme? Må man stimulere g punktet lenge før man får orgasme?

Skrevet

hvis g-punktet stimuleres, hvorfor får man da ikke orgasme? Må man stimulere g punktet lenge før man får orgasme?

Det varierer fra person til person.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...