Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Det er en stund siden jeg har vørt her nå, men tenkte jeg kunne sende inn noen ord igjen.

Jeg var til en ny gynekolog i juni og han trodde jeg kunne ha pco, jeg hadde det da jeg var der for 5 år siden... Det visste jeg faktisk ikke før han fortalte det! I brevet jeg fikk fra sykehuset den gangen stod det at det var en måned uten eggløsning ellers var alt greit. Den nye legen kan fortelle at jeg hadde ikke eggløsning! FORSTÅ DET DEN SOM KAN? Jeg har nå fått svar på mine hormonprøver etter 10 ukers venting! Jeg ringte og maste men ble avgugd med at jeg skulle få brev når dem fikk svar...Da jeg ringte for tredje gang viser det seg at jeg har "falt ut av systemet" men hormonprøvene var fine og jeg skal tilbake 7 september...

Vil det da si at jeg ikke har pco?

Undrer...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/156738-7-%C3%A5rs-venting/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...