Gå til innhold

Endelig gravid

Anbefalte innlegg

jente721365380494

Hei nå er det lenge siden jeg har vært inne på disse sidene. Vet ikke om noen husker meg. Jeg har vært igjennom 3 misslykkede prøverørsforsøk. Siste forsøk var i slutten av mars 2004. Har tatt en pause fra det hele og i slutten av juli bestemte vi oss for å prøve en siste gang med hormonbehandling. Denne gangen skulle vi ikke ta prøverør, vi skulle bare gå på en enkel hormonkur og eggeløsningssprøyte.Bang den smalt på plass. Jeg er nå 5 uker gravid og kan nesten ikke tro det. Har strevd så lenge. Mange år av mitt liv har bestått i å prøve å bli gravid og nå er det i boks.Håper at alt går bra og at babyen kommer neste år.Ønsker alle strebere lykke til !!!Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/156740-endelig-gravid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Freia1365380509

GRATULERER SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ MASSE!!Det må jo bare føles helt fantastisk ubeskrivelig godt!Dere er veldig heldige.

Ja,da kan det vel vere håp for meg også,har også 3 mislykkede prøverørsforsøk bak meg,men jeg gir ikke opp ennå...Kan jeg spørre hvilken hormonkur du gikk på?

Jeg har endometriose,så før en ev. hormonbehandling,så må jeg kanskje gjennomføre en eller annen form for beh. som gjør at man tørker ut endometriosen først??Eller bare gjennomføre horm.beh?Vet at jeg vil få svar av min gyn,men kanskje noen vet,og har erfart dette selv?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/156740-endelig-gravid/#findComment-1008840
Del på andre sider

Gjest ikkemorennå

GRATULERER SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ MASSE!!Det må jo bare føles helt fantastisk ubeskrivelig godt!Dere er veldig heldige.

Ja,da kan det vel vere håp for meg også,har også 3 mislykkede prøverørsforsøk bak meg,men jeg gir ikke opp ennå...Kan jeg spørre hvilken hormonkur du gikk på?

Jeg har endometriose,så før en ev. hormonbehandling,så må jeg kanskje gjennomføre en eller annen form for beh. som gjør at man tørker ut endometriosen først??Eller bare gjennomføre horm.beh?Vet at jeg vil få svar av min gyn,men kanskje noen vet,og har erfart dette selv?

Har du tatt laprosopi (kikkehullsoperasjon)? det er en måte å fjerne endemetriose på. Jeg hadde litt av det og fikk fjernet det ved hjelp av denne operasjonen.

Er gravid etter 7.forsøk, så ikke gi opp hvis du er klar for å fortsette:-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/156740-endelig-gravid/#findComment-1008883
Del på andre sider

Annonse

jente721365380494

Hei. Jeg brukte en hormonkur som heter pergotime. Har dårlig eggkvalitet og sjelden eggeløsning. Lykke til!!

klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/156740-endelig-gravid/#findComment-1009397
Del på andre sider

Gjest Har en skjønn datter nå.

Jeg hadde endometriose av fjerde grad. (den alvorligste). For å begrense endometriosen måtte jeg ta nesespray to ganger om dagen i 6 mnd. Husker desverre ikke hva hormonkuren heter.

Det var tøffe måneder siden jeg kom i kunstig overgansgsalder med hetetokter, frostrier og humørsvingninger.

Jeg gikk direkte over i prøverørsforsøk uten å ha fått igjen mensen i mellom.

Mannen min hadde tillegg dårlig sædkvalitet.

Vi var heldige, det var vårt første prøverørsforsøk, og jeg ble gravid.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/156740-endelig-gravid/#findComment-1010899
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...