Gjest nota Skrevet 16. januar 2001 Del Skrevet 16. januar 2001 Hei, De siste månedene har ikke menstruasjonen "oppført" seg normalt. Jeg fikk barn i april, satte inn spiral i august. Så fikk jeg menstruasjonen tilbake i august/september. Den kom regelmessig tre ganger. Siste skikkelige menstruasjon startet i månedskiftet oktober november. Alle menstruasjonene var rikelige og varte fra 10- 18 dager. Deretter fikk jeg noen blødninger fem uker etter (som er normal syklus). Blødningene varte noen dager, men det var ikke mye som kom. Det var i stor grad snakk om rødbrun utflod (noen ganger litt slimete). En uke etter fikk jeg en liten blødning (hadde samleie dagen før om det har betydning). Noen dager senere fikk noe blank utfold iblandet bittelitt rødt blod. Sist frdag fikk jeg en liten blødning igjen (brunrød). Denne var litt smertefull. Jeg regnet med at det var menstruasjon på gang. Men den har ennå ikke kommet. Jeg har i dagene etter (utenom lørdag) hatt sporadiske blødninger, litt mer i dag, Men det er ikke mer enn at det blir noen dråper i truseinnlegget. Jeg har enkelte ganger kjent en svak og difus stikkende smerte i underlivet Jeg må innrømme at jeg ikke helt liker disse småblødningen kombinert med uteblitt menstruasjon. Jeg husker heller ikke hva legen sa om småblødninger og spiral. Jeg har tatt graviditetstes, og den var negativ. Jeg kan også legge til at jeg fremdeles ammer om det skulle ha noe og si. Er dette noe å bekymre seg over? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/15679-spiral-og-sm%C3%A5bl%C3%B8dninger/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 16. januar 2001 Del Skrevet 16. januar 2001 Jeg synes du skal søke lege med så uregelmessige blødninger. Du bør skrive blødningene opp på en kalender, så er det lettere for legen å tolke. PS Jeg går utfra at det ikke er hormonspiral, for da er det vanlig med uregelmessighet! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/15679-spiral-og-sm%C3%A5bl%C3%B8dninger/#findComment-73608 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.