Gjest ved skrivebordet Skrevet 30. august 2004 Skrevet 30. august 2004 Setter du inn i permer med en gang? Jeg synes lett det blir rot.. Hvordan få best system på alt? 0 Siter
Gjest 62 årgang Skrevet 30. august 2004 Skrevet 30. august 2004 Papirer og kviteringer setter jeg med en gang etter at de er betalt i en ringperm som igjen er sortert etter mnd, Der pleiier jeg også sette pappirer som skal samles på. Har gjort dette i flere år nå og det fungerer veldig bra men vert år får ny mappe. Lykke til 0 Siter
cathlin Skrevet 30. august 2004 Skrevet 30. august 2004 Jeg har en dokumentmappe med lommer for for regninger, kvitteringer og papirer jeg må ta vare på, og kaster etter hvert. Også har jeg alltid en roteskuff for papirer som lever vilt og vil puste fritt. 0 Siter
Rubia Skrevet 31. august 2004 Skrevet 31. august 2004 Noen slag av papirer har permer. Regningene henger ved pc til de er betalt - holder regnskap i excel - og blir lagt i skuff når betalt. Etterhvert blir papirene samlet i esker som puttes i garasjen. Hadde opprydding for en stund tilbake og da ble det meste av bet.regninger ol.(fra tidligere) kastet i sekk for brenning. 0 Siter
amber sun Skrevet 31. august 2004 Skrevet 31. august 2004 Vi har et skap bl.a. permer til regninger o.l. Permene er sortert etter forsikring, hvitevarer, elektriske ting, postordre, abonnementer osv osv. Dermed kan vi bare pløye permtitlene bortover til vi finner permen med de papirene vi trenger. Og jo, papirene havner i permen når de er ferdig behandlet (dvs.betalt, sjekket osv). 0 Siter
yma Skrevet 31. august 2004 Skrevet 31. august 2004 Vi har et skap bl.a. permer til regninger o.l. Permene er sortert etter forsikring, hvitevarer, elektriske ting, postordre, abonnementer osv osv. Dermed kan vi bare pløye permtitlene bortover til vi finner permen med de papirene vi trenger. Og jo, papirene havner i permen når de er ferdig behandlet (dvs.betalt, sjekket osv). Jeg har en liten "reol" med 5 skuffer i. papp ja, men det har iallefall holdt veldig lenge. Innkomne , ikke behandlede saker i en større skuffskuff.Samfengt. Når regn. etc. er betalt,sorteres dette i 4 skuffer. Helse, Hus/innbo,forsikring Bank. Senere setter jeg det i sine ringpermer. Jeg må ha det slik. ellers vil det bli nokså rotete for meg. Nå finner jeg raskt igjen kvittering om jeg skulle ha bruk for det. Og det hadde jeg akkurat nå- fant en 3 års gammel kvittering ganske kjapt. . 0 Siter
Gjest takk for tips Skrevet 31. august 2004 Skrevet 31. august 2004 Papirer og kviteringer setter jeg med en gang etter at de er betalt i en ringperm som igjen er sortert etter mnd, Der pleiier jeg også sette pappirer som skal samles på. Har gjort dette i flere år nå og det fungerer veldig bra men vert år får ny mappe. Lykke til Var en idé å ha papirene etter måned! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.