Gå til innhold

Gruppesex

Anbefalte innlegg

Har bare så lyst

Jeg er en kvinne på 27 år og har i det siste året fantasert mye om gruppesex. Har bare så forferdelig lyst til å prøve å ha sex med flere personer. Tenker mye på hva flere par kan gjøre sammen og for ikke å snakk om hvordan det kan være å ha flere menn på en gang til å stelle med meg. Fantaserer mye om 3 menn på en gang, og får veldig kraftige orgasmer av disse fantasiene. Har hatt muligheten til og prøvd, men motet har svikta. Med det resultatet at jeg har blitt sint på meg selv etterpå, for at jeg ikke prøvde det når jeg hadde sjansen. Nå lurer jeg på hva dere andre mener, skal jeg prøve eller la det bli med fantasien. Og er det noen som har noe erfaring på dette området og dele med meg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/156863-gruppesex/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest opis89d

Tror ikke det skal være noe problem å få med deg mannfolk i alle fall...

Hvis du er trygg på deg selv og din seksualitet så syns jeg du skal gjøre det!

Sørg for å ha med en person du stoler på som kan passe på litt, kanskje?

Start med en elsker og inkluder han i ideen din for eksempel.

Har hatt 4kant og det var rått.. hehe :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/156863-gruppesex/#findComment-1009709
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...