Siberiantiger Skrevet 31. august 2004 Skrevet 31. august 2004 Hei! Min samboer har ikke hatt menstruasjon på over 3 måneder. Hun gikk tidligere på p-pillen og sluttet. I perioden etter at hun sluttet, var antall dager mellom periodene veldig variabel.. som regel tok det mye lenger tid enn vanlig.. opptil 3 - 10 dager, men nå har hun altså ikke hatt det på over 3 måneder og vi vet at hun ikke er gravid. Er det flere av dere som har opplevd dette og vet hva dette kan være? 0 Siter
Katty2 Skrevet 31. august 2004 Skrevet 31. august 2004 Hmm,har selv vært borti det min mens har til og med vært borte i 6mnd.Har hun uregelmessig mens?Går hu på noen form for tabletter,har hørt at mens kan bli borte med noen medisiner,mens kan også forsvinne med psykiske problemer/plager men også fysiske. 0 Siter
Gjest Frøken Fryd.. ligger å sover Skrevet 31. august 2004 Skrevet 31. august 2004 Når en slutter på p-piller så kan det gå lang tid før mensen kommer eller den blir uregelmessig. 0 Siter
Siberiantiger Skrevet 31. august 2004 Forfatter Skrevet 31. august 2004 Hmm,har selv vært borti det min mens har til og med vært borte i 6mnd.Har hun uregelmessig mens?Går hu på noen form for tabletter,har hørt at mens kan bli borte med noen medisiner,mens kan også forsvinne med psykiske problemer/plager men også fysiske. Nei, hun går ikke på medisiner.. og mensen var faktisk tilstede etter at hun sluttet med p-pillen, men har over tid blitt helt borte. 0 Siter
Cat-82 Skrevet 2. september 2004 Skrevet 2. september 2004 Hei på dere! Jeg sluttet selv på p-pillen for 2 mnd siden og har enda ikke fått igjen mensen (hadde bare 1 gang med en gang jeg sluttet). Har hørt at det kan ta lang tid før kroppens egne hormoner igjen begynner å virke som det skal (mange mnd/et år) har jo på en måte lagt litt i dvale pga tilføring av andre hormoner til kroppen. Tror egentlig bare det er til å vente til det kommer igjen, med mindre hun har noen plager utenom da. Det skal hvertfall jeg gjøre, men jeg vet det er litt skremmende...har selv tatt gravitest 2 ganger i løpet av 2 mnd...Håper alt ordner seg 0 Siter
Siberiantiger Skrevet 2. september 2004 Forfatter Skrevet 2. september 2004 Hei på dere! Jeg sluttet selv på p-pillen for 2 mnd siden og har enda ikke fått igjen mensen (hadde bare 1 gang med en gang jeg sluttet). Har hørt at det kan ta lang tid før kroppens egne hormoner igjen begynner å virke som det skal (mange mnd/et år) har jo på en måte lagt litt i dvale pga tilføring av andre hormoner til kroppen. Tror egentlig bare det er til å vente til det kommer igjen, med mindre hun har noen plager utenom da. Det skal hvertfall jeg gjøre, men jeg vet det er litt skremmende...har selv tatt gravitest 2 ganger i løpet av 2 mnd...Håper alt ordner seg Bare for å understreke det, så hadde hun faktisk menstruasjon etter hun sluttet, men etter en stund ble det lenger og lenger mellom de og så stoppet det helt.. Nå i det siste har hun forresten nevnt at hun har lagt merke til noen bittesmå blødninger i underlivet, men om det har noe med mens å gjøre er usikkert.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.